Direktlänk till inlägg 19 juni 2011

Avslutar med skräck

Av csa - 19 juni 2011 21:16

Låååång sovmorgon även idag. Har en aning om att jag fick upp sambon . . . men sen hände nåt. Jag tror det kallas att Jag somnade om.   

Men om jag får säga´t så hade jag förtjäna´t.


Sen kom brorsan över. Bosse . . . min älskade lilla gubbe . . . han är såå duktig på att hjälpa mig med det jag "planerar". Ja, Dante är inte så mkt sämre. Falcon är alltid "tagen". Brorsan och hans ungar åkte efter nån timme. Lite mer bernerputsade, lite mer glada naturligtvis!   


De fick med sig våran bil-dvd-spelare hem då de ska åka upp till släkten om ett par veckor. Något avundsjuk är jag! Verkligen måste ta tag i den "lilla" trippen snart. Kan ju kombineras med annat skoj om man så vill också.   Och vi är ju inte dem som är dem, så vi får nog till nåt hyss framöver.


Regnet tilltog.


Vi drog till stan och införskaffade reserver. Hundmatsinköpet blev en riktigt hit. Ist för 450 spänn per säck så blev det 199!! Nice. Endast två per hushåll dock . . . men man har ju föräldrar som ska dit imorgon . . . och dagen därpå så kanske jag ska hala fram mitt kort?! "Man får inte var dum, för då blir man chef",som en fd kollega uttryckte sig . . . till sin chef!   


NU blir det dock veckoavslut i soffhörnet. Med den här:


   Ser bra ut.
Älskar skräckisar, men det finns ju inga att tala om.

Hoppet om den här nu då!  

Sambon kommer inte kunna sova i natt!   


ps. Inför imorgon. Får inte glömma fråga om ledighet!!!! ds.


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av csa - Söndag 18 feb 22:17

Om man bara kunde få bryta benen. Vilken befrielse. Det syns. Om man bara kunde få slippa ifrån... Alla diskbråcken i nacken. Sviterna efter cancern. Gallproblem. Magmunsbråcket. Magsår och inflammationer. Tarmfickor. Rörelseproblem...

Av csa - Tisdag 16 jan 22:25


Eller vad man ska kalla det jag gjort idag?! En del av mitt nya jobb, var det iaf. Som SKA bli bra för mig. Det smakade iaf bra. Jag hade kul, bra energi, i huvudet, för att ta 2 km fyss, nöjd-känslan infann sig ikväll. Jag fick ett nytt eget kon...

Av csa - 31 december 2023 00:15


 

Av csa - 27 december 2023 23:00

"Vilken otur du har..." Är bannemej den värsta kommentaren jag fått och får. Otur har man om man snubblar och stukar lilltån. Tappar bort en strumpa eller liknande. Det jag har är nåt annat. Förbannelse mer likt.   Jag har tappat räkningen, i...

Av csa - 25 december 2023 22:45

    Den kom i år igen. Tänka sig. Fort gick det också. Bara snön ramlade ner... Men julen har varit jättebra! Förutom att H haft hög feber och varit som en trasdocka... Men har vi någonsin haft en jul när alla varit friska? Tror inte det.  ...

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6
7
8
9
10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards