Direktlänk till inlägg 3 juli 2011

Soumi Trip and so on...

Av csa - 3 juli 2011 23:29

Njuter av tonerna till Enter Sandman / Metallica och minnen flödar.

Apropå minnen. Det var inte bättre förr . . . Det var ENKLARE! Bara så ni vet så är det vad jag tycker. Kanske tar upp det i en annan blogg. Men nu är det för mkt kväll/natt för att nysta den knuten.


Vi har varit i Finland. Silja Europa tog oss safe not sorry fram och tillbaka.

Vi har njutit, vilat, ätit gott, lekt, solat, badat, shoppat, myst och haft det allmänt jättebra! Synd bara att det tog slut.


Lite blandade bilder från tippen. De som blev bäst togs med mobilen så jag tror jag ska sälja min kamera. Nån som är sugen på den? Canon Powershot heter den. Har inte bott här mer än ca 1 år tror jag. Och den är nog inte kack, det är nog bara så att jag inte kan den. Har hänt förr. Jag ska inte äga nån kamera, så är det bara.


                   
This pic above is for Elin   who looooves rosa-färgade saker! (Not at all)


  

. . .  and this pic is for Me     


     

guess what I´m drinking at noon?! Hett tips ses ovan.                 

Underbart . . . men . . . över!

Och detta var vad vi vaknade till - ett jämngrått Stockholm.

 


Ja ni. Stockholm. Va är det för stad? Nån hade migrän när dess vägnät byggdes, de kan vi väl alla vara överrens om va?! Och inte nog med det. Nu är det tydligen någon med andra svåra lidelser som håller på och "fixar" den.

Finns det ett ställe de INTE håller på och gräver upp??

Nej, vi har ingen vacker huvudstad hörrni. Ser ju ut som värsta krigszonen. Usch . . .


Dag blir dag och så blir det nu natt för mig. För sent som vanligt. But . . . who cares. Man har ju inte sån otur så man har semester imorgon iaf.


Till Er som möjligen redan har semester har jag en fin line:


"I`m taking one step forward as you take one back . . ."


Gonatt då.


 
 
Svekhultia

Svekhultia

6 juli 2011 14:24

Naaaw, du är la för go!! Det dära kameraproblemet känner jag igen, jag KAN bara inte helt enkelt. Då blir det bäst med mobilkameran. Som Willy i Bygglov svarade på Mattes fråga om var problemet var -Njaaee, problemet är väl här någonstans under kepsen! :-)
Kram goooing!

http://www.svekhultia.wordpress.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av csa - Söndag 18 feb 22:17

Om man bara kunde få bryta benen. Vilken befrielse. Det syns. Om man bara kunde få slippa ifrån... Alla diskbråcken i nacken. Sviterna efter cancern. Gallproblem. Magmunsbråcket. Magsår och inflammationer. Tarmfickor. Rörelseproblem...

Av csa - Tisdag 16 jan 22:25


Eller vad man ska kalla det jag gjort idag?! En del av mitt nya jobb, var det iaf. Som SKA bli bra för mig. Det smakade iaf bra. Jag hade kul, bra energi, i huvudet, för att ta 2 km fyss, nöjd-känslan infann sig ikväll. Jag fick ett nytt eget kon...

Av csa - 31 december 2023 00:15


 

Av csa - 27 december 2023 23:00

"Vilken otur du har..." Är bannemej den värsta kommentaren jag fått och får. Otur har man om man snubblar och stukar lilltån. Tappar bort en strumpa eller liknande. Det jag har är nåt annat. Förbannelse mer likt.   Jag har tappat räkningen, i...

Av csa - 25 december 2023 22:45

    Den kom i år igen. Tänka sig. Fort gick det också. Bara snön ramlade ner... Men julen har varit jättebra! Förutom att H haft hög feber och varit som en trasdocka... Men har vi någonsin haft en jul när alla varit friska? Tror inte det.  ...

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12
13
14 15 16 17
18 19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2011 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards