Direktlänk till inlägg 8 juli 2011

Utmaning

Av csa - 8 juli 2011 17:56

Jag har blivit utmanad av Lola . . . att svara på alla dessa frågorna. Självklart tar jag den!


1. Hur gammal är du om 5 år?

. . . 4+0 . . . ojoj . . .

2. Vem var den sista du träffade?

Förutom familjen . . . Ronny! HAHAHA!!!

3. Hur lång är du?

165cm

4. Vilken var den senaste film du sett?

På dvd: "I spit on your grave" På bio minns jag inte.

5. Vem ringde du senast?

Sambon

6. Hur löd ditt senaste sms och till vem?
"jag har pajjat gräsklipparen . . ." oxå till sambon.   

7. Vad är dagens planer?
Grilla, fredagsmysa . . . och hålla tummarna.

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
Båda funkar. Beror på till vem.

9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda?

Gifta

10. När såg du senast din mamma?

I lördags

11. Vilken ögonfärg har du?

Grön-Gula (äkta kattögon!!)

12. När vaknade du idag?

5. 10

13. Har du någongång hittat en katt?

Ja, tyvärr. En hel säck med kattungar som någon dumpat.   

14. Vilken är din favoritplats?

Min altan

15. Vilken plats föredrar du minst?

Just nu, jobbet. Semesterlängtar!!!!

16. Vart tror du att du befinner dig om 10 år?

Säkert lite liknande som nu

17. Vad skrämde dig som barn?

Babar, den blå elefanten. Rysligt läbbig!!

18. Vem fick dig att skratta senast?

Magnus Linebring

19. Är du för ung för att äga vinylskivor?

Antagligen inte, men gör det inte ändå.

20. Har du stationär eller bärbar dator?

En stationär och två bärbara

21. Sover du med eller utan kläder på dig?

Olika

22. Hur många kuddar har du i sängen?

Två

23. Hur många landskap har du bott i?

Ett

24. Har du någongång spytt på fyllan?

Har nog hänt, men förträngt.   

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?

Skor

26. Är du social?

Inte så värst

27. Vilken är din favoritglass?

Mjukglass med karamellströssel

28. Vad skulle du göra om du vann en miljon?

Inte sitta här iaf. Antagligen kolla på när någon bygger om mitt hus.

29. Tycker du om kinamat?

Japp! Love it!

30. Tycker du om kaffe?

Ja!

31. Vad dricker du till frukost?

Cola händer . . .

32. Sover du på någon särskild sida?

Sängens vänstra

33. Kan du spela poker?

Ja, men inge bra.

34. Tycker du om att mysa?

Japp!

35. Är du en beroendmänniska?

Hahaha! JA!!!

36. Känner du någon med samma födelsedag som din?

Vet om, ja

37. Vill du ha barn?

Ja! Fyrfotade   

38. Kan du några andra språk än svenska?

Engelska ska jag väl kunna hacka mig igenom. Norska funkar.

39. Har du någonsin åkt ambulans?

Ja

40. Föredrar du havet eller en pool?

Pool smidigast, havet är dock bäst

41. Vad spenderar du mest pengar på?

Barnen och hundarna

42. Äger du dyra smycken?

Nej

43. Har du någongång testat narkotika?

Ja, tyvärr har man varit ung och dum

44. Vad var det senaste du stoppade i munnen?

Smultrondrink

45. Vem är den roligaste människan du känner?

Min lilla Hannah ligger bra till där.

46. Välj ett ärr på din kropp.

På vänster knä.

47. Vad har du för ringsignal?

Insert coin - Dr Mad

48. Har du kvar klädesplagg från när du var liten?

Jadå.

49. Flirtar du mycket?

Nej gudars! Haha . . . vem skulle falla för det?

50. Vart togs din profilbild för din blogg?

Ingen aning.

51. Kan du byta olja på bilen?

Byta vaddå? Bara gasar och kör tills tanken är tom - då byter jag bil med sambon.   

52. Har du fått fortkörningsböter?

Nej underligt nog inte

53. Vilken var den senaste boken du läste?

Svensk Maffia

54. Läser du dagstidningar?

Metro varje arbetsdag

55. Prenumererar du på någon veckotidning?

Ja, vlt men läser den aldrig i tidningsformat

56. Dansar du i bilen?

Har nog hänt. Sjunger iaf HÖGT och FALSKT ofta!

57. Vilken radiostation lyssnade du på senast?

Mix Megapol

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?

Första Förband 6 - 120 st

59. När var du i kyrkan senast?

Minst 5 år sen

60. Vilka personer utmanar du?

Varsegod!!! AC och självklart flask-kramande Camilla!!  


Ja . . . detta var väl mer info än vad somliga behöver önskar läsa om mig. Men en utmaning är en utmaning! Tack Lola!   


 
 
anncatrin

anncatrin

8 juli 2011 20:54

jo hej du, det var inte lite frågor det där!
får väl knåpa ihop något till veckan!
Imorgon skall bästa busbullen styras upp i utställningsskick ...... det lär ju ta ett tag ;0)
ha en skön helg! / AC

http://anncatrin.bloggplatsen.se

 
Camilla

Camilla

8 juli 2011 22:23

*asg* flaskkrammande Camilla antar utmaningen ;).
Må så gott och hoppas ni får en rkitgt fin helg.
Camilla

http://www.tuffa.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av csa - Söndag 18 feb 22:17

Om man bara kunde få bryta benen. Vilken befrielse. Det syns. Om man bara kunde få slippa ifrån... Alla diskbråcken i nacken. Sviterna efter cancern. Gallproblem. Magmunsbråcket. Magsår och inflammationer. Tarmfickor. Rörelseproblem...

Av csa - Tisdag 16 jan 22:25


Eller vad man ska kalla det jag gjort idag?! En del av mitt nya jobb, var det iaf. Som SKA bli bra för mig. Det smakade iaf bra. Jag hade kul, bra energi, i huvudet, för att ta 2 km fyss, nöjd-känslan infann sig ikväll. Jag fick ett nytt eget kon...

Av csa - 31 december 2023 00:15


 

Av csa - 27 december 2023 23:00

"Vilken otur du har..." Är bannemej den värsta kommentaren jag fått och får. Otur har man om man snubblar och stukar lilltån. Tappar bort en strumpa eller liknande. Det jag har är nåt annat. Förbannelse mer likt.   Jag har tappat räkningen, i...

Av csa - 25 december 2023 22:45

    Den kom i år igen. Tänka sig. Fort gick det också. Bara snön ramlade ner... Men julen har varit jättebra! Förutom att H haft hög feber och varit som en trasdocka... Men har vi någonsin haft en jul när alla varit friska? Tror inte det.  ...

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12
13
14 15 16 17
18 19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2011 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Skapa flashcards