Direktlänk till inlägg 17 december 2011

Gran, Jacka, Snöggel

Av csa - 17 december 2011 22:49

Sedär. Det hände lite idag också.


Kört bil. Har inte hänt på typ 2 veckor. Jag kom ihåg vart ratten och gaspedalen satt. Så nu är vägarna farliga igen.   


Bosse har idag varit nåt av Sveriges skitblötaste hundar. Jobbigt att vara lydig. Och vilket väder att vara lydig i då. Snöggel typ hela dagen.   


Vart är mina vinterskor??? (Påminnelse till mig själv: Äger inga.  )

Eller fodrade gummibubblor kanske är mer värt spenderat??

Fy fan va allt ska vara onödigt dyrt. Eller så är det väl bara så att man har inte jobbet med rätt lön bara?

Ska nog göra nåt åt det...


En jacka blev det idag. Ville ha en svart. Didriksson.


 
Typ en sån här.


Ibland är det ju bra med fejjan. Ett klick på "gilla" och så kan man handla en jacka för 50%. Tack. Min plånbok gillar själva procentsatsen, men mkt slantar iaf enligt mig. Men den är provad och var varm och go. Får man vara nöjd med.


Å så var vi till mor & far en sväng. Skulle ju sno en gran där. Gjort. Nu är den klädd också. Iaf påbörjat klädd. Vill ha mera vitt i den bara. Check for tomorrow.


Nu blir det gonattfilm. I saw the devil. Låter som en film i min smak. Gissar att sambon går och lägger sig. Klent virke i honom.  


 
 
Lindha

Lindha

18 december 2011 21:03

Tjenixen!
Nu har jag fixat ny design på bloggen så du vet att du kommit rätt ;-)!

Kram Lindha

http://www.plushalsa.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av csa - Söndag 18 feb 22:17

Om man bara kunde få bryta benen. Vilken befrielse. Det syns. Om man bara kunde få slippa ifrån... Alla diskbråcken i nacken. Sviterna efter cancern. Gallproblem. Magmunsbråcket. Magsår och inflammationer. Tarmfickor. Rörelseproblem...

Av csa - Tisdag 16 jan 22:25


Eller vad man ska kalla det jag gjort idag?! En del av mitt nya jobb, var det iaf. Som SKA bli bra för mig. Det smakade iaf bra. Jag hade kul, bra energi, i huvudet, för att ta 2 km fyss, nöjd-känslan infann sig ikväll. Jag fick ett nytt eget kon...

Av csa - 31 december 2023 00:15


 

Av csa - 27 december 2023 23:00

"Vilken otur du har..." Är bannemej den värsta kommentaren jag fått och får. Otur har man om man snubblar och stukar lilltån. Tappar bort en strumpa eller liknande. Det jag har är nåt annat. Förbannelse mer likt.   Jag har tappat räkningen, i...

Av csa - 25 december 2023 22:45

    Den kom i år igen. Tänka sig. Fort gick det också. Bara snön ramlade ner... Men julen har varit jättebra! Förutom att H haft hög feber och varit som en trasdocka... Men har vi någonsin haft en jul när alla varit friska? Tror inte det.  ...

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14 15 16 17 18
19
20 21
22
23
24
25
26 27 28
29
30 31
<<< December 2011 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards