Direktlänk till inlägg 30 augusti 2012

Vått

Av csa - 30 augusti 2012 20:38

Det är nåt skumt med mitt uttag av Fys. 9 av 10ggr jag väl tar ut nån timme av den..ja då regnar det. Idag inget undantag. Men det finns ju skillnad på regn och regn kan man säga. Idag tog vattnet en stor del av våran väg!!   Tack och lov så slutade det annars hade det blitt roddbåt en bit till jobbet imorgon. Problemet hade väl blivit att få med bilen i båten över "sjön"...


Fick en xtra Ida med hem idag från förskolan. Sötaste ungen!! Adoptivämne. Hannahs bästis.


Funderar ff över helgens göra eller inte göra... Inget bestämt ännu. Kan hända att kofoten får leka "kill the fucking furu" i köket med bröstpanelen. Det vore en dröm!! Frågan är bara hur det ser ut under...  Behövs det mkt spacklande? Ska man fixa strukturtapet och sen måla på det? Eller ska den få sitta kvar, slipas och målas istället? Ilandsproblems.


Trattisarna har fått spel i skogen. Stora och många!! Ska genast sätta mig och leta recept på nån god soppa, för sambon klev nyss in genom dörren med en fylld påse.   


 


Är lite mycket besviken på tvutbudet ikväll. Kanske blir en film innan John Blunddatingen? Eller Paganinikontraket. Men den är så förbaskat svår att lägga ifrån sig så det blir ju alltid fööör sen läggning när vi förenas.

Iofs så är det ju veckans bästa dag imorgon. Och den här modellen ska INTE stanna dagen ut.   


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av csa - Söndag 18 feb 22:17

Om man bara kunde få bryta benen. Vilken befrielse. Det syns. Om man bara kunde få slippa ifrån... Alla diskbråcken i nacken. Sviterna efter cancern. Gallproblem. Magmunsbråcket. Magsår och inflammationer. Tarmfickor. Rörelseproblem...

Av csa - Tisdag 16 jan 22:25


Eller vad man ska kalla det jag gjort idag?! En del av mitt nya jobb, var det iaf. Som SKA bli bra för mig. Det smakade iaf bra. Jag hade kul, bra energi, i huvudet, för att ta 2 km fyss, nöjd-känslan infann sig ikväll. Jag fick ett nytt eget kon...

Av csa - 31 december 2023 00:15


 

Av csa - 27 december 2023 23:00

"Vilken otur du har..." Är bannemej den värsta kommentaren jag fått och får. Otur har man om man snubblar och stukar lilltån. Tappar bort en strumpa eller liknande. Det jag har är nåt annat. Förbannelse mer likt.   Jag har tappat räkningen, i...

Av csa - 25 december 2023 22:45

    Den kom i år igen. Tänka sig. Fort gick det också. Bara snön ramlade ner... Men julen har varit jättebra! Förutom att H haft hög feber och varit som en trasdocka... Men har vi någonsin haft en jul när alla varit friska? Tror inte det.  ...

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12
13 14 15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25 26
27 28 29 30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards