Direktlänk till inlägg 21 oktober 2012

Sim-sa-la-bim

Av csa - 21 oktober 2012 14:07

Så var allt det mysiga med att ha altan borta. Flitig snorfia.

Instuvat. Undanplockat.

Trist!!

Karln står ute och fönar en nybadad vovve som hade halva skogen med sig hem.

Jag började klippa lite päls innan...men...näe. Trevligare att jobba med rent material om man säger så.   

Just haft fredsförmedling med de "underbara små". Konstigt det är krig i världen när de inte ens kan komma överrens om vilken docka som är vems...utan att klor och knogar kommer fram. Not. 

Hotade dem med att kasta ut dem om de inte skärpte sig. Mer behövdes inte för att de skulle samsas. #tadaaa

Kanske det är DET som ska till vid fredsförhandlingar? "Skärp Er annars får ni åka till Sverige och möta HÖSTEN!!"  Mmmm...   Varsegod för tipset.


Fick nyss ett gott skratt av att läsa på FB. Två riktiga fåntrattar började ge varandra "klappar på axeln".   Det kan inte bli mer pinsamt än så. Fick lite lust att skriva en line... Men det skulle ju ta udden av att fler skulle få kul. Och sån e ju inte Jag!?!?!   


Igår/inatt kolla vi två Falck-filmer. Spelets regler och De 107 patrioterna. Riktigt bra faktiskt!!   


 


Dock SKA jag ha en gratisfilm för den första hade sina hopp om man säger så. Rätt ska va rätt!


Dags att starta en liten brasa tror jag. Enda fördelen med årstiderna som är och kommer...

Dålig stil av han där uppe att inte kunna ge lite solstrålar iaf. En? Sju? Är det för mkt att begära?


 
 
Lena Thudin

Lena Thudin

21 oktober 2012 21:59

Stina solen var här i norrland ute vid kusten! En härlig dag för lite höststök för mig, och hundarna fick gnaga lite älgben innan det fick bli en promenad!
Ha det och krya på dig!

Vi från norr!

http://www.bernerlena.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av csa - Söndag 18 feb 22:17

Om man bara kunde få bryta benen. Vilken befrielse. Det syns. Om man bara kunde få slippa ifrån... Alla diskbråcken i nacken. Sviterna efter cancern. Gallproblem. Magmunsbråcket. Magsår och inflammationer. Tarmfickor. Rörelseproblem...

Av csa - Tisdag 16 jan 22:25


Eller vad man ska kalla det jag gjort idag?! En del av mitt nya jobb, var det iaf. Som SKA bli bra för mig. Det smakade iaf bra. Jag hade kul, bra energi, i huvudet, för att ta 2 km fyss, nöjd-känslan infann sig ikväll. Jag fick ett nytt eget kon...

Av csa - 31 december 2023 00:15


 

Av csa - 27 december 2023 23:00

"Vilken otur du har..." Är bannemej den värsta kommentaren jag fått och får. Otur har man om man snubblar och stukar lilltån. Tappar bort en strumpa eller liknande. Det jag har är nåt annat. Förbannelse mer likt.   Jag har tappat räkningen, i...

Av csa - 25 december 2023 22:45

    Den kom i år igen. Tänka sig. Fort gick det också. Bara snön ramlade ner... Men julen har varit jättebra! Förutom att H haft hög feber och varit som en trasdocka... Men har vi någonsin haft en jul när alla varit friska? Tror inte det.  ...

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22 23
24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Skapa flashcards