Alla inlägg under december 2013

Av csa - 31 december 2013 21:42

Skrev på en Krönika.

Orkar inte med den just nu. Kör en "quicky" nu...


...och...


  • Herrfallet med brudarna! Guld!!! Göra om typ...nyss!!!! Please?! 
  • Husvagnen. Jag köpte mig fasen en husvagn!!   
  • "Klubben". Grymma äro vi. Somliga iaf...   Men så...lätt!!??  Knasigt... 
  • Fått uppleva min allra första valpning! Tack Åsa och Johan!! Den bär jag med mig i Boken om Höjdarupplevelser.
  •   Fina Riktiga Vännerna. C, E. I, M, F, J, T, K, T, L, G....you know...YOU! 
  • Bort med oduglingarna!  #check 
  • Championat! Sååå välförtjänat!! 
  • Best In Show. Grymma vi var då!!!   
  • Duktiga barn!!! Stolt över mina skapelser!! De är större än världen självt. 
  • Älskade pälsbollar!!! Just exakt nu...en i höglöpssugenhetensmaximum, en "stackars" (men tur han har en matte som faktiskt kan uttala orden "Nej tack!" till parning...  ), en är som vanligt...charmigare än 100%! 
  • Nyårslöfte...heheh...tjaaa...hade i ett tillfälligt förvirrat tillfälle en tanke. Om innebandy... Det går över va?!    

Det finns så mycket mera... Man kan inte komma ihåg allt. Men det betyder ju inte att det är bortglömt för det. Det kan bara bero på Alzheimers XL också.   

Jag har ju redan glömt blåsorna i händerna jag fick av kryckorna i somras. Ibland är det bra att glömma. Glöm inte det!   


Snart är det 2014. Va hände 2013???  #history #memories


Av csa - 31 december 2013 00:49

Nu ska jag göra tappra försök till att få sova.

Somliga har redan anammat det. Jag går nog och lägger mig hos honom.

Av csa - 30 december 2013 17:57

Ett litet ljus i mörkret.

Har tagit bort julen här nu.
Det tog timmar, fast det inte var så hiskeligt mycket att ta undan.
Men mår man som man gör...då tar det tid.

Önskar nu bara bort detta aber. Lååångt bort.
Men det finns de som har det värre. Så jag svär i det tysta och tar helg.
Snart nytt år. Nytt bra år.

Sköt om er!

Av csa - 29 december 2013 13:32

Sprungit uppe hela natten... 

Utan resultat.

Mår så fruktansvärt illa så jag bara önskar jag kunde få spy!! (Och jag hatar det egentligen!! Men det känns som det skulle bli bättre då...)


Så då grusades ALLA fina planer för idag.  


Av csa - 28 december 2013 23:24

"Morgonen började i motionsspåret..."
Om någon hade sagt till mig, att jag frivilligt skulle ge mig av till motionsspåret en lördagsmorgon, för mindre än ett år sedan...då hade jag nog skrattat så jag kissat ner mig! På riktigt!!

Men nu är det andra bullar o nya livet ger oanad energi.
Så utan knorr...

...blev det visst 5:an i friskt tempo på repertoaren.
Att det inte var tänkt mer än 3 kilometer hör väl inte hit.
Vi gick. Vovvar lyckliga. Vi nöjda. Bra!

Pga den lite förlängda svängen utgick frullen idag. Ersattes av brunch. Sunkar!!

Sen har det varit lite lugnare.
Å hockey.
Och...ja...ingen större koll på detta. Men attans så roligt de hade innan läggningen.

Men nu sover Sessorna sött.
Imorgonbitti blir det St. Illians. Tjohoo!!

Av csa - 28 december 2013 00:18

Nu har det gått en hel veckas ledighet va?! Jäkla tid å gå!!?? 

Inte mycket alls. Egentligen. Och det har verkligen kännts som LÄNGE!! Saknar lite jobb...faktiskt!!! 

Allra helst när jag fick ett meddelande om "...vart snorslangarna fanns...??"   


Saknar mera att inte vid denna tid på dygnet få påminna de "små" om att det var läggdags för ca 4 timmar sedan... 


Och bara såhär.

Vart sjutton tog den HÄR vägen???  


 

Han var ju knappt en kona hög!!   


NU ska iaf tiden spenderas med att sova några timmar.

Om 5 ska jag upp. Om 7 ska jag göra nåt helt annat galet. 


Av csa - 27 december 2013 17:23

Tröttis...
O-i-form.

Fjantigt namn. "Selfie"

Jag kallar om det. En "MeMe" låter bättre. Så nu vet ni. MeMe är det som gäller.
#göromgörrätt

Och pepparkakor gör en bara illamående. Inte ett dugg snällare.
Dessa falska marknadsföringar...

Av csa - 27 december 2013 11:44

Holy Schmoly! 

Ring...någon!!    En Alien? Eller...??


Verkar skumt på alla vis! Vad-det-nu-än-är!! 

Ingenting blommar här av egen vilja...så nån blomma kan det inte vara!! 

Den här verkar för skum för att vara sann. Lika bra att jag håller ett noga öga på "denna dära..."  




Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6
7
8
9
10 11 12
13
14 15
16
17
18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< December 2013 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards