Direktlänk till inlägg 23 februari 2014

Vuxna människor??

Av csa - 23 februari 2014 23:40

De ifrågasäyvärr starkt vart hjärnor ligger och skräpar.

Alltså utan att generalisera...karlar??? Va är det för fel på dem? Och framför allt...hur länge ska de vara 14 år gamla när det blir OS, VM, EM eller liknande?

Vilka jävla ord de använder när det gäller sport!!!
De är en del i landslag. Inte en liten fjärt till åskådare. De pratar för ett helt land...och spyr på hela folkslag utan att ens blinka!!??
En stackars allergisk svensk har idag fått folk att i princip döda varann med ord för att finland självklart inte hade förlorat om just denna inte hade fuskat!!!! För det var ju precis så det var!!! Dooooping!!!! Eller tog han bara en medicin för att kunna leva lite normalt och trodde på de som bestämmer?
Mannen är nu iaf så läskig så han fick ett helt landslag att förlora!!!
Usch för att vara honom. När somnar han ovaggat??

Jösses.
Varför är det krig i världen?
Inte ett dugg förvånad. Och att det är män som startar dem vågar jag absolut påstå.

Ja...va säger man?
Måtte de stackars pojkarna aldrig få riktiga problem. Hur fasen skulle de överleva nåt sånt när de gråter över ett förlorat Olympiskt SPEL??

Och nej. Kärringar är inte felfria.
De spottar o fräser.
De gråter o skriker.
De är inte kloka på många punkter. Allra minst logiska...när de väljer att dela sina liv med en karl!! :-P

 
 
Ingen bild

Carola

24 februari 2014 21:44

Tänk va jag håller med dig !!!

Så trött på folks beteende ang OS. Direkt man kommer på nåt/ser nåt dumt på OS så kastar man sig på telefonen för att spy galla så hela ens vännerlista kan få se va man faktiskt tycker !!
Och det verkar knappt vara kul att heja på sitt lag, kanske skriva positivt hur duktig nån va.. Utan det viktigaste är att skriva skit om andra lag. Framförallt Sverige / Finland.
Jag trodde vi va grannländer, och att "svensk-hatarna" bor här i Sverige m massa svenska vänner och förmodligen svensk flickvän/barn.
Är det lika ok att kasta nån galla över tex Somalier här i hallsta,öppet och tydligt va man tycker om dom och deras landsmän..?
Eller är det rasistiskt men inte att hata folksagematerial Finnar /Svenskar....

Orka!!!
Tur vi är bäst!! För det är vi :)

 
Ingen bild

Stinis

24 februari 2014 23:39

Har bara ett ord för dina rader...AMEN!!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av csa - Söndag 18 feb 22:17

Om man bara kunde få bryta benen. Vilken befrielse. Det syns. Om man bara kunde få slippa ifrån... Alla diskbråcken i nacken. Sviterna efter cancern. Gallproblem. Magmunsbråcket. Magsår och inflammationer. Tarmfickor. Rörelseproblem...

Av csa - Tisdag 16 jan 22:25


Eller vad man ska kalla det jag gjort idag?! En del av mitt nya jobb, var det iaf. Som SKA bli bra för mig. Det smakade iaf bra. Jag hade kul, bra energi, i huvudet, för att ta 2 km fyss, nöjd-känslan infann sig ikväll. Jag fick ett nytt eget kon...

Av csa - 31 december 2023 00:15


 

Av csa - 27 december 2023 23:00

"Vilken otur du har..." Är bannemej den värsta kommentaren jag fått och får. Otur har man om man snubblar och stukar lilltån. Tappar bort en strumpa eller liknande. Det jag har är nåt annat. Förbannelse mer likt.   Jag har tappat räkningen, i...

Av csa - 25 december 2023 22:45

    Den kom i år igen. Tänka sig. Fort gick det också. Bara snön ramlade ner... Men julen har varit jättebra! Förutom att H haft hög feber och varit som en trasdocka... Men har vi någonsin haft en jul när alla varit friska? Tror inte det.  ...

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8 9
10 11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23
24 25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards