Direktlänk till inlägg 26 juni 2014

Solbränd...och packad!

Av csa - 26 juni 2014 23:36

Som tidigare skrivet...de va inte mkt till styrfart på mej idag inte.

Kom mej inte ens framför datorn för att kolla alla bilderna...

Men.

Det vart ju sol. Jag frös. Sol+Frys=Lägga sig i solstolen!!!  

Det blev ju t o m så varmt så jag hoppade i shorts. Sköööönt!!! Älskade sol och värme. Det är bara att stanna kvar nu. Ingen vill bli av med er!!! 


 

När solen kommer fram är man tvungen att ta hand om den!!!

#stinarule33


Och det blev en stund av omhändertagande det...typ TIMMAR!  

Sov som ett litet barn. Sååå gott där i lä i solen.

Och. Det syns nu iaf vad jag gjort idag!!  

Hela Biggis stirrade på mej. Och guuud så bleka alla var där inne. Mooohahahah!!!


Som sagt. När sambon kom hem så blev det Biggis-handlande.

Så nu är kylen fylld. Så när som allt packat. Sista kom-ihåget nerskrivet på lappar. Dags att komma sig på rull igen!!!   Pärlan är redo!!

T o m katten har varit där inne idag och kikat läget. Hon ska dock INTE med på nån husvagnstripp. De kan hon fetglömma!!


 

Skum himmel de var i Köping...spoooky...


Yes. Har hunnit kika på det kameran skapat.

De är ju bra!!! Jättebra för att vara mig, bakom. Ok. Jag har typ allt på auto, så mer finns nog allt att ge...men här kommer ett prövogäng. #nofilter #baraliteförminskade


 

Tessi-Tok! Våran långbenta pälslösa gooooding <3

(Bild tagen på ca 5 meters avstånd)


 

Fokuserade faktiskt på den närmsta blomman. Och den blev ju skarpast!! Owaooo!!!


 

Bild tagen på ca 300 meters avstånd. Beskuren.

3 elaka "strutsar" jagar en stackars räv över åkern...


 

Min prinsessa


Nu ska denna stopplykta ta och bädda ner sig så jag orkar upp till jobbet imorgon.

Glädjande nog så har jag iiiiinga problem med att somna in längre. Peppar, Peppar. Lägger huvudet på kudden och slockar som ett ljus!!


Nästan nära soff-sovning nu...  


...och sådan matte, sådan hund... Hoffa hälsar också gonatt!

 

#JÄÄÄÄSP!!!



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av csa - Söndag 18 feb 22:17

Om man bara kunde få bryta benen. Vilken befrielse. Det syns. Om man bara kunde få slippa ifrån... Alla diskbråcken i nacken. Sviterna efter cancern. Gallproblem. Magmunsbråcket. Magsår och inflammationer. Tarmfickor. Rörelseproblem...

Av csa - Tisdag 16 jan 22:25


Eller vad man ska kalla det jag gjort idag?! En del av mitt nya jobb, var det iaf. Som SKA bli bra för mig. Det smakade iaf bra. Jag hade kul, bra energi, i huvudet, för att ta 2 km fyss, nöjd-känslan infann sig ikväll. Jag fick ett nytt eget kon...

Av csa - 31 december 2023 00:15


 

Av csa - 27 december 2023 23:00

"Vilken otur du har..." Är bannemej den värsta kommentaren jag fått och får. Otur har man om man snubblar och stukar lilltån. Tappar bort en strumpa eller liknande. Det jag har är nåt annat. Förbannelse mer likt.   Jag har tappat räkningen, i...

Av csa - 25 december 2023 22:45

    Den kom i år igen. Tänka sig. Fort gick det också. Bara snön ramlade ner... Men julen har varit jättebra! Förutom att H haft hög feber och varit som en trasdocka... Men har vi någonsin haft en jul när alla varit friska? Tror inte det.  ...

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Skapa flashcards