Direktlänk till inlägg 29 september 2015

Bara godsaker att minnas

Av csa - 29 september 2015 22:24

Ja...va säger man om denna dagen då? Ord är nog överflödiga. Men jag gjorde en sak. Egotänkte. Känns som bland det bästa jag gjort.

Men. Idioti rinner...så jag håller mig nog till allt det goda dagen gett mig istället.

Mötet var bra!! Nyttigt att höra gästspelet tror jag. Jag fick med mig mycket iaf!!!
Mitt under mötet fick jag F på bättre tankar. Hehe...
Och så blev vi 4/5 summor till lunchen! Saknar den 5e.... <3

Sen började jag hosta! Ja, inte pga maten utan just, antagligen, för klimatet.
Sitter i detta nuet och har svinont i bröstet. Vill inte få bronkit igen!!!!!!! Gå väck!!!!!!!
Gå innan du kom!!!!!!

Ida var ganska täppt när jag kom hem. Rådde henne till att hålla sig från träning idag just pga detta. Vet ju hur sjukt mkt hon längtar till helgen...så vila nu kan inte bli fel. Måtte hon verkligen krya på sig tills dess.
Hon muttrade en del...Men följde mitt råd om hon fick baka istället.

Så jag och sambon tog hundarna på en liten tungandad runda. Fryslorten väl klädd ;-)
Vi föste en häst på håll.

Och när vi kom hem stod "belöningen" klar. Va duktig hon varit!!! Älskar att hon bara mer och mer blir ett bättre jag :-)) Det är väl det som är meningen med "avel"?! Vi har lyckats! ;-)
Om jag ska baka så är nog risk att ha ihjäl någon smakare. Och det är ju inte lagligt. Så.

Jag somnar INTE hungrig ikväll.
Men strax!
Ta hand om er. Man vet aldrig när nåt går fel. #host #host

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av csa - Söndag 18 feb 22:17

Om man bara kunde få bryta benen. Vilken befrielse. Det syns. Om man bara kunde få slippa ifrån... Alla diskbråcken i nacken. Sviterna efter cancern. Gallproblem. Magmunsbråcket. Magsår och inflammationer. Tarmfickor. Rörelseproblem...

Av csa - Tisdag 16 jan 22:25


Eller vad man ska kalla det jag gjort idag?! En del av mitt nya jobb, var det iaf. Som SKA bli bra för mig. Det smakade iaf bra. Jag hade kul, bra energi, i huvudet, för att ta 2 km fyss, nöjd-känslan infann sig ikväll. Jag fick ett nytt eget kon...

Av csa - 31 december 2023 00:15


 

Av csa - 27 december 2023 23:00

"Vilken otur du har..." Är bannemej den värsta kommentaren jag fått och får. Otur har man om man snubblar och stukar lilltån. Tappar bort en strumpa eller liknande. Det jag har är nåt annat. Förbannelse mer likt.   Jag har tappat räkningen, i...

Av csa - 25 december 2023 22:45

    Den kom i år igen. Tänka sig. Fort gick det också. Bara snön ramlade ner... Men julen har varit jättebra! Förutom att H haft hög feber och varit som en trasdocka... Men har vi någonsin haft en jul när alla varit friska? Tror inte det.  ...

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7 8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22 23 24
25
26 27
28 29 30
<<< September 2015 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Skapa flashcards