Direktlänk till inlägg 6 mars 2016

Sportsöndag

Av csa - 6 mars 2016 09:30

Frukost #check

Vasaloppet #pågår

Innebandy x3 #snart

Söndagsschemat är igång kan man säga. 


 

Dessa grabbarna liksom. Tur man fick snosa lite igen. Pussad på kinden och höad i håret. Klädsamt. 

Jag vill ha häst!!!!

Jag behöver några miljarder.


Jodå. Vi kollade Mellon igår. Blev smått chockad. Det var musik i programmet.

Inte bra musik eller speciellt dålig...eller ja...ni fattar. Ingen är någonsin positiv till detta jippo. Men det var mer musik än propaganda!!! Helt sjukt. Hur ska finalen toppas??? Kommer både Ernman, Schyffert, Betnér och alla de där andra som normalt funtade svenskar inte ens håller med om vilket toapapper som är rätt, medverka då????? 

FjantLand. Det är vad jag bor i. 


Imorgon börjar iaf veckan som kan bli intressant...

Den består av jobb måndag, halv tisdag, hel onsdag och halv torsdag. Av olika anledningar. 

Måtte ena hunden bli helt ok tills dess. Inge kul att åka från en som inte är 100%. Och ännu mindre lämna problem till någon annan... Men det är många dagar kvar tills dess. Goda tankar. 


Apropå hund.

Alltså det finns uppfödare och så finns det uppfödare. Har haft alla olika modeller av dem... Allt från en som inte har en aning/intresse av att veta nåt tydligen... Men prata skit som inte är sant går bra. En har svar på alla frågor man någonsin har. En svarar på vadsomhelst på 3 sekunder, fast hunden inte ens lever längre. En har 100ggr kunnat beskriva hur hunden kommer att reagera och agera på saker. Senast igår. Måste säga att det är skitballt. De har ju inte träffats på 1 1/2 år men ändå veta så exakt. Snacka om starka gener och att man vet vad man gör/gjort. 

Uppskattningen är enorm!!! Åt båda håll. 


Nä. Har man inget att förtälja så håller man tyst.

Så jag ska nog ta och måla ihop mina naglar nu.





 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av csa - Söndag 18 feb 22:17

Om man bara kunde få bryta benen. Vilken befrielse. Det syns. Om man bara kunde få slippa ifrån... Alla diskbråcken i nacken. Sviterna efter cancern. Gallproblem. Magmunsbråcket. Magsår och inflammationer. Tarmfickor. Rörelseproblem...

Av csa - Tisdag 16 jan 22:25


Eller vad man ska kalla det jag gjort idag?! En del av mitt nya jobb, var det iaf. Som SKA bli bra för mig. Det smakade iaf bra. Jag hade kul, bra energi, i huvudet, för att ta 2 km fyss, nöjd-känslan infann sig ikväll. Jag fick ett nytt eget kon...

Av csa - 31 december 2023 00:15


 

Av csa - 27 december 2023 23:00

"Vilken otur du har..." Är bannemej den värsta kommentaren jag fått och får. Otur har man om man snubblar och stukar lilltån. Tappar bort en strumpa eller liknande. Det jag har är nåt annat. Förbannelse mer likt.   Jag har tappat räkningen, i...

Av csa - 25 december 2023 22:45

    Den kom i år igen. Tänka sig. Fort gick det också. Bara snön ramlade ner... Men julen har varit jättebra! Förutom att H haft hög feber och varit som en trasdocka... Men har vi någonsin haft en jul när alla varit friska? Tror inte det.  ...

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7 8 9 10 11 12
13
14
15
16 17
18
19 20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2016 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Skapa flashcards