Direktlänk till inlägg 24 juni 2016

Midsommarafton

Av csa - 24 juni 2016 23:45

Den svenskaste av dagar. Regn, sol och mat. Och tyvärr en anledning för de flesta att dricka alkohol. Samtidigt som "allt" går ut på att skapa en tradition för BARNEN, allra helst.

Sverige.  Traditioner.  De är viktiga de. Allra helst %-aktiga.


 


 

Några av alla ogräs jag äger.


Ja. Raderna ovan bilderna. Är de inte lite amazing så säg?? Så motsägelsefullt något bara kan vara.


 

Jag har nu iaf fått mitt tillhåll. Här ska jag flytta in. Eller ut...kanske det heter?

Regnar de så har jag ju min Pärla som back-up. "-Man får inte va dum...då blir man chef!!"

Hur som. Stör EJ-skylten har jag redan.

Läsa, sova eller göra ingenting. Det får bli i mitten av veckan.


 

Högtid eller inte. Hundarna lever och finns.

Efter ungefär 700 påtalanden så blev det promenad och cykelturer.


Det är lite underbart #ironi att när jag inte klarar av att göra allt jag vill, så borde jag det mer än vanligt.

För man är ju bara ivägen. Klagar, tjatar och tar onödig tid kanske??? Det finns folk som förstår. På nåt vis. Hjärtevänner. Setat i onda sitsar själva. Ger en klapp på kinden och talar om med hela sig hur mycket man är värd för dem.   Hur stark man är, fast man inte känner sig så alls. "-I motgångar prövas..." AMEN.

De finns verkligen helt underbara människor. Fast, de var det redan innan...allt...  


Onödig tid...


 

Väldigt intressant.

Förbannat intressant bild. Hur många fattar den? Anammar den?


Helt ärligt.

Jag gör det inte. För jag har bara en Urgent & Important. Mig själv. För vem ska annars...?...sätta mig före allt annat?

Förutom Bosse då. Men han räknas inte. Han är ju mitt allt.   



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av csa - Söndag 18 feb 22:17

Om man bara kunde få bryta benen. Vilken befrielse. Det syns. Om man bara kunde få slippa ifrån... Alla diskbråcken i nacken. Sviterna efter cancern. Gallproblem. Magmunsbråcket. Magsår och inflammationer. Tarmfickor. Rörelseproblem...

Av csa - Tisdag 16 jan 22:25


Eller vad man ska kalla det jag gjort idag?! En del av mitt nya jobb, var det iaf. Som SKA bli bra för mig. Det smakade iaf bra. Jag hade kul, bra energi, i huvudet, för att ta 2 km fyss, nöjd-känslan infann sig ikväll. Jag fick ett nytt eget kon...

Av csa - 31 december 2023 00:15


 

Av csa - 27 december 2023 23:00

"Vilken otur du har..." Är bannemej den värsta kommentaren jag fått och får. Otur har man om man snubblar och stukar lilltån. Tappar bort en strumpa eller liknande. Det jag har är nåt annat. Förbannelse mer likt.   Jag har tappat räkningen, i...

Av csa - 25 december 2023 22:45

    Den kom i år igen. Tänka sig. Fort gick det också. Bara snön ramlade ner... Men julen har varit jättebra! Förutom att H haft hög feber och varit som en trasdocka... Men har vi någonsin haft en jul när alla varit friska? Tror inte det.  ...

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8
9
10
11
12
13 14
15
16 17 18 19
20
21
22
23 24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2016 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards