Alla inlägg den 3 augusti 2016

Av csa - 3 augusti 2016 23:45

Hej världen! Nu är jag hemma igen. Duschad, mätt av pizza, sprutan avklarad...trött.


Vi åkte bort i måndags. Spontant bara drog liksom.

Har haft en krånglig mage...men när den liksom lugnade ner sig fick jag nåt infall om att nog är nog och nu vill jag se och uppleva något annat än allt...skit!!! Haft ångest över att jag förstört hela sommaren för min familj. Jo. Det har jag!!! Men när de prompt påstår att åka bort utan mig inte finns på kartan... Man blir liksom varm i hela själen. Har den bästa familjen!!!!!


Så. Vi drog bara. Destinationen fick bli Nära, utifall att det skulle bli tvunget att åka hem fort pga något skit...


 


 

Nära och bra!!!

Trivs på den här lilla campingen. Den är så lugn och fridfull. Och inte ens TV:n funkar här. Hahaha!!


     


Vi hade ju dessutom "turen" att vi inte ens hade grannar. Det fanns ett par med en rottis typ 50 meter bort, det var det enda. Och så kom det några Holländare. Men när området vi gillar är så stort så behöver man inte ens se varann. Perfekt! Hundarna har kunnat gå utan koppel och legat både inne i och utanför förtältet lite som de velat.

Kidsen har fastnat i Pokémonträsket.

Och hela campingen kryllade visst av dem. Så pass att vi tydigen hade ett helt gäng i förtältet t o m. Hm.... Redan första dagen så hittad de en Drake där inne. Och jag vill poängtera att den draken var INTE jag då.   


 


Här är min alldeles egna Pokémon.   


 

Den har jag fångat. Och den är bara min!!!! Släng dig i väggen, Pikachu. Eller vad den är åtråvärda varianten heter????


Vi har iaf haft det bra. Ja, jag har iaf haft det bra. Enda måsten är att lyckats hoppa till och från toan typ. Resten har bara varit serverad. Mat, gos, sömn, strumppåsättningar...allt!!!!


Imorse var det fler som hamnat i riktigt slöläge.


   

Hmm...MIN säng det där...


Och är man på campande tass så ska man ju ha det lite extra också såklart. Frukostklubben!!


   

Tessi hann jag inte ta kort på när hon fick sin macka. Det går fort när den damen äter kan man säga.


Borta bra!!

Men så började vi kolla väderleken för de kommande dagarna. Det ser lite blött ut. Och vi har ju stora förhoppningar om att kunna campa mera innan kajs semester är slut. Så vi satt i solen, hade lite pälsvård och bestämde oss kvickt för att packa ihop och åka hemåt, med ett torrt förtält.


Så vid 16 var vi redan hemma och solen sken. Fler som tyckte det var mys att komma hem.


 


Nu är jag redan övertrött här.

Men behagligt trött. Lugn...


Tack min familj som står ut med att vara det De är. Bäst.


Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20 21
22
23
24
25 26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2016 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards