Alla inlägg den 4 augusti 2016

Av csa - 4 augusti 2016 23:59

Det har blivit lite mycket av det goda idag.

Främst lite för mycket "gående" känner jag nu. Därav blev det nu ett piller för att stilla smärtan inför en förhoppningsvis sömnrik natt.

Om man nu inte blir fast här framför Sverige-Colombia...OS-fotboll. Hur blev mitt liv med fotboll? Skyller på sjukdom. Eller nåt!?


Hur som.

Det har varit en lite höstaktig dag idag.


 

Dränkta som katter...hundar! Men rätt nöjda miner. De klagar ju inte direkt på väta. De klagar inte på nåt. Så länge de får sina rundor med motion.   Kan inte ens tänka er hur mycket jag längtar tills jag får vara en del av de turerna igen!


"Dåligt väder". Va gör man åt sånt?

Man går på bio!


 

Husdjurens Hemliga Liv. #check


Den satt som ett smäck. Popcornen också. Fanta-Slush är dock inget jag behöver prova igen. 3D är bra! Blundade nästan när krokodilen skulle bita näsan av mig.


Bio. Popcorn. Godis.

Hemma blev det fika.

Middagen kom sent.

Äsch. Så kan det bli. Så blev det. Ingen här som klagar på upplägget.


Det blev lite väl mycket promenerande till och från bilen känner jag, som sagt, nu. Men annars var det toppen att få komma ut och få vara som normal. Man måste ju pressa sig lite, för en gångs skull, för att veta vad man klarar av. Har ju redan parerat några nästan-fallolyckor i trappen hemma. Så lite mer smidig har jag nog blivit. Idag monterade vi dock bort isbroddarna på dem, för de hakar jag i överallt. Allra helst i trappor. Har ju alla planer på att BLI AV med käpparna och inte på något vis FÖRLÄNGA tiden tills jag får ställa dem längst bak i någon garderob.

Jag gillar dem inte mer för varje dag som går tillsammans.


Nöjd Jag nu. Faktiskt. Förutom sprutan som nyss togs....


 

Solen börjar skina även i mitt inre stundtals.

Det finns hopp om livet.

Vågar jag ens känna så???


Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20 21
22
23
24
25 26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2016 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards