Alla inlägg den 18 augusti 2016

Av csa - 18 augusti 2016 22:53

Ingen rolig dag idag...
En mycket kär vän har fått vandra vidare.

I 15 år har han varit med sin familj, växt upp med flertalet av våra egna hundar. Varit med sen livet innan vi fick alla barn. En mycket speciell fyrfota vän detta.

Det går inte att förklara. Men just när han slöt sina ögon så hände det mest oförklarliga här hemma. Det är tur vi var 2 här som upplevde detta tillsammans. För ingen kommer tro på det om man berättar. Så "rysligt", men så fint samtidigt.
Bosse sa också adjö...

Skolstart idag. Hannah kör nästäldst vidare i åk4, Näs. Ida. Parkskolan, åk6....hallå å!??? Båda nöjda och bubbligt uppskruvade när de kom hem. Mina döttrar är fantastiskt duktiga på att sköta skolan. Måste säga det!!!

Familjen K/A har haft en fotbollskväll. En träning och samtidigt match. Debuten för Hannahs lag. Storstryk kan man nog kalla det. Men inga sura miner här inte. Hon hade ju fällt en motståndare!! HAHAHA!!!

Can hardly wait for the floorhockeyseason!! Nu är det både kallt, blött och blåsigt. Adjö fotbollen. Jag packar mitt pick så återkommer i vårsolen och låtsas visa intresse igen. Seeees!

Om det inte vore för på lördag.
Jag kommer frysa!
Kommer säkerligen både blåsa och regna.
Det kan hända jag kommer dö på kuppen!
Alltså Fotbollens Dag. Vem kom på att sånt måste existera????? X(

Nä. Nu backar vi lite. Imorgon FREDAG. Många spännande grejjer just imorgon!!!! Och jag är less på dessa väggar.

Heippa

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20 21
22
23
24
25 26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2016 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards