Alla inlägg den 25 augusti 2016

Av csa - 25 augusti 2016 22:37

Bättre idag. Ingen feber kvar!!! Sen att jag hostar upp lungorna och snyter en dassrulle per dag....det är bagateller.

Piggnade till/ilsknade till när dottern kommer hem från skolan - i sin pappas bil.
WTF.
Orsaken? En lärare som inte släppte iväg dem i tid. När denne sen upptäcker sitt misstag yttrar han den dummaste av kommentarer UTAN att ens fundera över hur barnen skulle ta sig hem.
MOGET!!!! BEGÅVAT!!
Nästa gång kommer inte ske. Jag har bett Ida berätta för honom att om detta upprepas så kommer han få träffa mig. En arg mig. Det är det få som gjort. Två gånger. Om han har någon utbildning så lär han Do The Math.

Så har det nu hänt!!! Efter...3 år????? Äntligen har vi fått tillgång till skolans system. Undra hur många lösenord vi avverkat???? Skit samma. Ska bli spännande att se om dynga är så bra.

Nu gör vi slut på den här dagen.
Vi har 2 nya förkylda familjemedlemmar fr o m idag. Hm....
Hon som smittat ner oss alla verkar dock vara nästan återställd nu. Från förkylningen alltså. Nu har hon nya problem, ohyra på loftet ;-)

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20 21
22
23
24
25 26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2016 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Skapa flashcards