Alla inlägg den 2 september 2016

Av csa - 2 september 2016 20:30

Om man i normala fall skulle jubla över att få åka till jobbet fick man nog en och annan konstig blick.

Men om man rott i min båt så...


Jag gjorde det!!

Det har nog varit betydligt fler produktiva dagar i mitt liv...men jag fick faktiskt något gjort!! (så fort jag hade funderar på va sjutton alla lösenord var på diverse system...)


Trött som få blev jag av det lilla. 6,5 timme blev det. Fick liksom räcka så.


Sen tog jag faktiskt och körde off-road med kryckorna upp i en liten skogsdunge och fann lite guld.


 


Enligt sambon finns det inga kantareller i våran kommun.

Okej. Då vet jag.


Kvällen avslutades i Ullvihallen och kikade på lite Sverigespel. Inte så kul när inte vårat lag är med. Men ganska skönt att de inte är. Den matchen vi såg var yxbandy på hög nivå. Skönt att slippa Div 2 när detta var vad de kunde glänsa med... De kommer nog få kul under serien. Om nu någon kommer vara skadefri i deras lag. Kungsör och Skälby...lycka till!


Seeeeent blev natt...zzzz...


Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< September 2016 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards