Alla inlägg den 3 september 2016

Av csa - 3 september 2016 20:43

Min sambo har nött ut sin magnetremsa på IKEA-kortet. Och det är jättesant!! Så sant att jag fick sms:a inne vid kassan så jag kunde få fram magnetkoden för användning. Va säger man???  


Morgonen var mindre dramatisk.


 

Snällaste gubben Bo.

Dock var råttan lite rädd när han snosade i pälsen. Blev väl storm!   Så grundlig tvätt av sig själv blev det!!


Ja. Vi har varit på affärsresa idag. Letat lite grejjer till tjejerna. Om några veckor är det ju dags att sätta fart... Men först har vi ju lite annat för oss förstås. Lite...mysigt...behövligt.. Mer om det en annan dag. 8 dagar kvar!!!!!


Jo. Leta grejjer till tjejerna var det. Dollarstore... IKEA!!!

Där fick nån feeling. Slutade med att sambons famn med grejjer byttes ut till en överfylld påse i sambons hand...vidare till en hel jäkla överfylld vagn med prylar!   I grevens tid kom vi i kontakt med kassorna. Han liksom fann saker överallt han behövde!

Jag fikade kaffe.

Så var sanningen!! Om någon undrar...  


Nu är det senmiddag (som vanligt när man haft fullt upp) och nybäddad säng med film är efterrätten.

Livet är bra fint ibland va?


Skål go vänner. Unnar mig just nu en Captain Morgan. För det är jag värd.   


Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< September 2016 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards