Alla inlägg den 11 oktober 2016

Av csa - 11 oktober 2016 21:19

Att lura kroppen med att denna tisdag var måndag gick då inte!! Den var precis lika lång som alla tisdagar brukar vara... Men samtidigt så har det hänt så mycket att jag inte vet hur?!

Den kakfyllda bilen är nu tom.

Efter mitt lilla inlägg på FB om armband så startades något av ett scoop och inte mindre än 30 (!!) armband är nu beställda bara på jobbet. BRA DÄR!!!!


Kom hem från jobbet och strax därpå så blev vi utökad flock med ett barn och en hund. Älskar lilla Dolly <3 Fick en stund med hennes matte också...min alltid bästa J   

Lilla söta Tessi ska nog ha valpar vilken dag som helst. Utgrävningarna är vackra som fasen.   Suck... Och tur att man inte är pedant. Mera motion på lilla skiten!!!! Tänk om man kunde hjälpa till där...och TRÄNA också kanske!!!!  Va bra allt skulle vara då!!!!!

Stadigt avundsjuk på sambon som kan ut och gå med hundarna. Längtar tills det är min tur. Kommer den turen någongång????? En arbetsdag och det värker... Undra om...det kommer blir bra?

Låter detta tjatigt för nån som ramlar in här? Skulle tro det va. Men när man lever med detta varenda dag...en upplevelse som behövs för att förstå. Och det är ju inte så att en annan kan göra så mycket mer än vänta...försöka träna upp när det går...och vänta... Utan tålamod. Det är ju liksom inte läge att ge sig ut-och-gå-av-sig känslan.

Det enda jag behöver nu. Min hjärna behöver det. Min övriga hälsa med!!!

Oggar verkligen allas promenerande just nu. Avundsjuk. Så jag scrollar förbi alla sånna detaljer i alla flöden jag har. Sry. Ni är duktiga men...   

Kan man bli galen av sånt här? Isf är jag på väldigt god väg. (Nej jag kan inte cykla heller. Fått det "förslaget" 7 miljoner gånger...)


Skit på TV:n. Dicte går fetbort. De pratar danska...  Jag kan inte ens koncentrera mig på att läsa texterna när det låter så.


Inte så mycket mera att förtälja. Lika bra att mest bara andas tills det blir helg. Den blir MYCKET. Mycket innebandy!!!


Annars. Det är jobbigt. När man bryr sig om andra. Men oförmögen att fixa allt.

Kan man vakna imorgon med en snilleblixt? Värt att prova.


Och imorgon måste det förbannade dokumentet ut ur datorn, fyllas i, skickas iväg. Nu har jag fått nog på att vara "snäll och förstående". Det räcker på den fronten. Räcker.


Kram till Er som behöver det. Imorgon kan det vara jag.


Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2016 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Skapa flashcards