Alla inlägg den 2 december 2016

Av csa - 2 december 2016 23:55

Då kör vi lite helg igen då! Tuff vecka. Jobba en dag. Ledig två. Jobba två dagar och så här och nu.

En sak är säker. Min kropp gillade detta upplägget!

Kanske borde lyssna lite mer på den?

Eller...


 

"När molen pekar: Go back!! Då fortsätter jag."

#motströmmen


Jag vet inte men...

Jag tror jag mår rätt bra nu. Livegen som aldrig förr. Behöver inte ta hänsyn till någon eller något. Bara vara jag. Skönt!!!!

Ibland kanske jag säger för mycket som jag tycker. Det verkar som att något bet iom att det blev lite sjukskrivningar... Men frågar man och förväntar sig ett svar...då ska man nog inte fråga mig, om man inte vill få ärlighet kastat rakt upp på bordet.

Sambon har jag skrämt åt andra hållet istället. Idag gick han tillbaka till arbetet och nu får han ta och hålla sig ifrån att trampa i hål och andra svackor. Sopat golv är vad han behöver. Och tydligen fick. Hehe...


Ett glädjande besked inkom idag. Helt underbart glädjande!! Och plötsligt så tror jag att jag älskar den här månaden. Iaf den 13e...14e...och 21a!


En jättemycket innebandyhelg har vi framför oss. Hemmamatcher i dagarna 2. Jag hoppas på vinster såklart! Jag tänkte ju börja hejja på typ Västerås, men jag skulle visst då kunna förvänta mig en bruten förlovning och eventuellt utbytta lås i dörrarna enligt döttrarna.   Jag som tänkte att lite konkurrens kunde pigga upp...


Inte mycket vettigt annars att förtälja. Mer än resultat jag bara kan skratta åt. Slanta upp. Min plånbok är glad!

Hinkar vatten och säger gonatt världen.


Jag tror jag måste shoppa lite kläder. Det är ju party nästa fredag. OM vi kommer ha kul!  


Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2016 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Skapa flashcards