Alla inlägg den 1 januari 2017

Av csa - 1 januari 2017 19:11

Fick bli lite frisk luft idag med.

Om jag säger att kroppen mår toppen av att nu ha promenerat 2 dagar på raken så ljuger jag.

Vi fick möte, jag och Doris, på promenaden. Välbekanta. Men de blåste bara förbi oss.


   

Dessa fartdårar alltså...  


På våran lilla vända så var det snudd på dött. Förutom pudlarnas ljuva musik då. Att de bara orkar...

Till hästhagen och tillbaka fick räcka för idag. Då hade stickningarna startat.


Julen är nu väck här hemma. Det luktar rent och hårbollarna är eliminerade på golven. För stunden ska tilläggas. Imorgon är det ju som ogjort igen.


Duschat, målat (ihop) de trasiga naglarna, brasan tänd, väntar hem familjen som varit i Nibble och jobbat. Sen blir det att helga traditionen - Internationella pizzadagen. Det är viktigt med traditioner!!   


Imorgon blir det lite verklighetskänning igen. Jobb alltså. Tror dock att jag kommer klara av även denna veckan stenhårda   schema. Dock blir det ju ingen lugn och ro då det är Storvreta, Div 1-match, F04match och säkert 103 saker till som ska hända innan jag sitter här om en vecka igen. Kul ska det bli!!!! Hoppas framförallt att det kommer gå bra för tjejerna i Uppsala. Nån vinst vore som guld för deras egon. Om dottern gör nåt mål så kommer jag vara överstolt. Måtte hon bara bli lite mindre snörvlig nu - snabbt.


Nej. Peta in nån klabbe till kanske. Det har visst blivit ransonering på plusgraderna ute igen. Snålt!!


Av csa - 1 januari 2017 12:09

Måste bara vara nåt positivt.
Och sött.

Bättre än så kan det väl inte bli?

Nu ska julen "ut".
För att fortsätta på den positiva vågen.

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2017 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Skapa flashcards