Alla inlägg den 12 januari 2017

Av csa - 12 januari 2017 11:06

Idag är det årsdagen av det värsta jag någonsin varit med om.

Dagen då jag bestämde mig för att låta min älskade vän lämna oss...

Jag hade inte gjort på något annan vis om det vore idag eller någon annan hund. Men det spelar mindre roll. Det hade ALDRIG behövt hända. Det är DET som för alltid brinner svart inom mig.


 


 

Ett litet urval av bilder.

Som jag bara har goda minnen av.

En massa bilder...på det han älskade mest. Bilder med det vi älskade honom mest för.


   


Det är tungt att jag fortfarande får så ont i hjärtat av att se bilder på honom... 

 


       

 

       

 

             


 

 

Jag hoppas han badar i ALLA diken han bara kan hitta där han nu är!


 


           

 

 


Tänk om...


Tänk om han kunde pånyttfödas. Tänk om...han fick komma hem igen...


Ilska, skrev jag överst.

Och den har inte lämnat mig. Jag tror fakiskt den aldrig kommer göra det heller.


Ikväll ska jag tända ett ljus där hans sista glada stund i livet var.

För mig/oss kommer det ljuset betyda en sak.

Jag hoppas innerligt att det gör ONT av att se det brinna, för någon annan passerande... Rikigt jävla ont!!! Så ont det bara går att få. Och aldrig slutar värka. Tack!!!


   

Som jag skrev en gång

"Run free Hoffa. Never stop!!!! Just run..."


Matte tänker på dig idag Hoffa. Saknar dina dräggliga pussar...min lilla, jättestora, för evigt...Lillemann...   

Nu sprutar tårarna.



Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2017 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Skapa flashcards