Alla inlägg den 21 januari 2017

Av csa - 21 januari 2017 19:33

Fortfarande lördag.  

Gillar att den varit lång, solig och hunnit innehålla massor!!

Det bästa med den är snudd på långfrukosten. Lyx. Bara glo morgonTV och dra ut på allt...


 


Imorgon lär den inte bli lång...

Nibble var det fullt ös i. Synd på förlust för pöjkarna bara. Prata tok med Maria, fikade och styrde hemåt.


 


Utsikten kan har undermedvetet varit startskottet till att det blev ös hemma. Åkte ut möbler, tvättmaskinen fick övertid och gardinbyten på nedervåningen i ett hu! Plock och fix. Tänkt och planerat. NÖJD!!!


 

Hörnet är MITT ikväll!


Vi fick med oss en extra Ida hem så övervåningen är nu allmänt fnissigt och sockerrus lär infinna sig strax.

Tacosen satt fint!

Skulle vilja ta en långresa imorgon. Men jag tror inte det blir så. Rövva kanske behöver vila lite?! Inför vad-som-komma-skall nästa helg.    

En unge ska ha hemmamatch. Dit ska jag! En unge ska till Askersund. Håller tummarna hemifrån.

En promenad ska jag försöka hinna med också.

Sambon ska jobba lite också.

Dagen lär gå, så att säga.


 

Så här kan det se ut när man försöker vara snäll mamma och sjunga och dansa lite för sin dotter.

Inte så uppskattat av en 1 snart 13-åring.  



Av csa - 21 januari 2017 11:16

Det kan bli en bra dag detta.

Ska bara ta en dusch och lägga lite energi i mina trasiga naglar först.
Sen Nibble.
Sen skulle det vara bra om nån ville komma och hämta diverse möbler. Bruschan!!!?

Har lite färgforskning att addera dagen med också. The WALL ska få sig en omgång!!

Måste klura på grind också....

Well. Dagen springer på liksom. Hej på en stund!!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2017 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards