Alla inlägg den 4 februari 2017

Av csa - 4 februari 2017 22:52

Det hyperventilerande tillståndet vid frukosttid "gick över".

Bara att inse att det finns annat att göra på en lördag än se på innebandy. Om man blir tvingad alltså.


Sambon for till stan och införskaffade provianter för dagens to-do.

När han kom hem så tänkte jag ta hundarna på en liten sväng så han kunde börja måla...


Och så gick vi.


 

Här var det fortfarande överkomligt att gå. 5 km. Hejja mej!!!


 

Tunnelseendet infann sig i dubbel benämning här...


Det blev en bit längre promenad än tänkt. Kan man säga.


 

Från Hemma till...Hemma. Alltid undrat hur långt det är. Nu vet jag.


Nu. ca 9 timmar senare kan jag säga att det gör inte direkt ont att röra sig...men jag föredrar att ligga still och inte andas varenda andetag.   

Imorgon blir spännande.


Annars har sambon varit flitig.

Det blir väldigt mkt vackert, trots att det än så länge bara är grundfärg, i hallen nere.


 

Tänk att man kan få "tillbaka" typ 10 kvm av lite färg?!

Grönt-fritt.


Elin kom på besök och förärade oss. Och tårta hade hon med sig. Den där lilla tokan. Så skönt att ha henne hemma från varmgraderna igen.


Ida tog sig en dusch efter träningen och försvann till Frida. Snart får vi nog betala underhåll till familjen Eriksson.   


Mellon...sög! Herregud. Va är det för bidrag???? Och vilka kom inte med?? Det måste ju varit Astmakören och dess jämnlikar?  


Fick mig ett gott skratt på nätet också. Oooooooo...va ska man säga??? Fortfarande jag som "förstör framtiden"???   Antagligen. Vänta bara till nästa helg....då ska hakorna slå ner.


Tar nog och vaggar mig in i drömriket nu. Netflix. Har ju fortfarande ett missat avsnitt av Blacklist. Eller kanske 2? Vi får se vad jag hittar...




Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
<<< Februari 2017 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards