Alla inlägg den 6 februari 2017

Av csa - 6 februari 2017 20:56

Det är väl underligt att hur mycket man än spärrar av sitt hem (när man får infall om att måla)...så nog sjutton slutar det på samma sätt - i allafall!!??


 


Magiskt.

Nu spelar det ju ingen roll hur THE ONE ser ut... Är man en MattesAllStar CH så är man ju. Med eller utan färgning.   Han är iaf inte svartfärgad...eller blekt...konkurrensmedvetet...   Konkurrensen är ju obefintlig.


Det är bajsigt väder ute idag. Det har typ snöat hela dagen och blåser småspik.

Jag räknar ner dagar till bättre dagar.


Lyckades med ett konststycke idag. Också.

Så det vara bara att åka hem. Inte fasen börjar jag om...20 min innan deadline. Då hade jag bättre saker för mig. Att hålla mig på vägen, hela vägen hem, t ex. Snålblåsten och isvindarna är verkligen magiska mot vägbeläggningar som inte sett ett sand- eller saltkorn på...någonsin??!   Fick en mycket trevlig överraskning när jag klev in genom dörren. Vi hade golvlister!!! Och vita fönsterhäng. No more fucking furu i hallen   


Skulle ta mig ut på en promenad. Men sambon stal hundarna och...ut och gå - utan hund???

  


      


Josörruatt...


Dessutom så var gråben troligen ute och vallade runt här hemma så. Jag tror jag gjorde bästa valet. Kaminen har väl förtjänat sällskap den å???   


Fick en glädjande peppning idag. Föutom att vedebörande tjatar på mig att gå till läkaren... "-Det är för första gången på ÅR roligt att arbeta igen!!! Får ju ha dig som hjälp!!!!"

Jag suger åt mig den.


Nu ska jag bädda ner mig och invänta Homeland.



Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
<<< Februari 2017 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards