Direktlänk till inlägg 15 februari 2017

Apropå

Av csa - 15 februari 2017 10:05

Det här med att vakna och slippa gå till jobbet.

   (Fast jag inte dricker öl...)

Mest är det nog skönt att fatta hur mycket man har när man kommer tillbaka...  

Det kan ju omöjligtvis vara så att man fått sitt bord rent från "lös-igår-helst". Kan det vara så att man får extra mycket tack när man kommer tillbaka...? Typ bli bjuden på frukost kanske.


 

DEN blicken talar för mig å.

Jodå. Det går lysande här.

Ser ut som man har ungefär 4 kilo hundskit som börjar titta fram i isen liksom. SUCK! Spätta skit. Jodå. Fortfarande bättre jobb än...


Alltså sitter här och suckar. På lördag. HUR är det möjligt att man kan få ungefär 50 saker att fixa på en dag när det finns 364 andra på året? En flyttad klassresa. En cup. En match jag tänker anta mig. En dotter som ska åt annat håll. En valp som jag inte vet vart jag ska göra av... Lysande! Undra... Vara lite som alla andra som bara lägger saker i andra människors knän?

Varför kan man inte bli sån? Hur skulle det bli?   


 


Har en liten hund som borde vara tacksam över en snabb matte. Hade jag inte fått fram näven hade dessa revor setat i ögonen. Scars of life makes carachter Börje Salming måste snart se sig besegrad.


Har nu en liten paus i ledigheten och ska förvalta den med att checka lite mail, ringa lite samtal. Vem vet. Man kanske har nytt jobb innan dagen är över?!   


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av csa - Söndag 18 feb 22:17

Om man bara kunde få bryta benen. Vilken befrielse. Det syns. Om man bara kunde få slippa ifrån... Alla diskbråcken i nacken. Sviterna efter cancern. Gallproblem. Magmunsbråcket. Magsår och inflammationer. Tarmfickor. Rörelseproblem...

Av csa - Tisdag 16 jan 22:25


Eller vad man ska kalla det jag gjort idag?! En del av mitt nya jobb, var det iaf. Som SKA bli bra för mig. Det smakade iaf bra. Jag hade kul, bra energi, i huvudet, för att ta 2 km fyss, nöjd-känslan infann sig ikväll. Jag fick ett nytt eget kon...

Av csa - 31 december 2023 00:15


 

Av csa - 27 december 2023 23:00

"Vilken otur du har..." Är bannemej den värsta kommentaren jag fått och får. Otur har man om man snubblar och stukar lilltån. Tappar bort en strumpa eller liknande. Det jag har är nåt annat. Förbannelse mer likt.   Jag har tappat räkningen, i...

Av csa - 25 december 2023 22:45

    Den kom i år igen. Tänka sig. Fort gick det också. Bara snön ramlade ner... Men julen har varit jättebra! Förutom att H haft hög feber och varit som en trasdocka... Men har vi någonsin haft en jul när alla varit friska? Tror inte det.  ...

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
<<< Februari 2017 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards