Alla inlägg den 5 mars 2017

Av csa - 5 mars 2017 23:18

För er information. Det går INTE att beställa telefontid på VC på en söndagskväll. Trots att VC själva så påstår.

Så nu vet ni det.


Igår startade ganska bra.

Sen blev den bättre. Vardagsrummet och jobb. Det är väl väldigt konstigt att varje gång jag ska skriva så slutar det med händelser till överdrift. Vem hade tippat på 25 mål i en Div 1 match? Jag är inte förvånad dock...


 

Innan matchen hade lagen en liten speedshootingtävling.

Bortalaget vann den med hela 149 km/h.

Glad man satt i seket och inte på plan när sånna pärlor kommer farandes genom luften.   


 

Udda form av avtackelse. Interna skämt lagen sinsemellan. Aldrig förr har nog ett lag blivit sittandes kvar på plan och käka pizza efter en förlust iaf.   Gissar att återbetalningen blir ett gäng Colaburkar till herr #77 nästa säsong.


Matchen i sig var som sagt händelsefull. En ynka rad hade jag kvar på pappret när det hela var över. Jag tycker nog att hemmalaget vann ärligt. Domarna var ganska anonyma. Men hellre det är som förra matchen när de bokstavligen tog över och förstörde.

#såååjaaaa


Hemåt vi for och Ida åkte på tjejkväll någonstans (jäkla preteenager och aldrig hålla sig hemma....), yngsta kollade Mello med oss. Eller oss och oss. Jag tog mina febergrader och somnade innan alla bidragen var över...tror jag!? Minns inga resultat iaf. Minns inte att det blev gonatt heller. Men illamående som fasen.


 


Dagen har varit seg...

Resan till Kungsör blev av bara för att jag var uttråkad. På läktaren hade vi fullt upp. Och som "alltid" så fick vi nån trevlig prick i närheten. Är alla så i den föreningen? Ber folk hålla käften...delar ut "vem fan tror du att du är?", kritiserar besökare för att "de är för gamla för att vara intresserade av innebandy"???

Nog för att killen bad om ursäkt efteråt. Men det var nog endast för att flickvännen blev så generad av hans beteende att hon lämnade läktaren. Och han antagligen hade fått se sig om efter en ny sådan...eller förbli singel och finnig med sin tandställning som date framöver.   Respekt för äldre. Där har han å jobba lite på.

Hallsta vann med 15 över 7 mål. Fair and square. Trots att dam modell äldre, som kom in i slutminutrarna, påstod att det var fel lag som var på plan då nummer 77 minsann spelade igår!! Damen hade koll! Dock fanns ingen 77 på plan.

Han hade nummer 30.   Fel ska vara rätt det med om det ska vara! #sådäså


Hannah har spenderat dagen med sin Lova på Bio. Nya animerade....Vaiana. Den hade varit bra tydligen. Så då har jag nå å se fram emot sen då...  


Dags att sova så man orkar upp och ringa efter läkarn imorgon. Hoppas på att få telefontid nummer 1 av dem alla så man kan jobba sen...eller hur det nu blir...


Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2017 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Skapa flashcards