Alla inlägg den 18 mars 2017

Av csa - 18 mars 2017 22:47

Hade min/vår biljett till Sala idag.

Men...vad är väl en utställning i jämnförelse med...


 

Sovmorgonens efterrätt


Och så blev det Västeråstripp.


 

Syskonen på tur.


Tjejerna var i shoppartagen. Jag provade skor. Och kom med med juice. Orkar bara inte!!!


Men liten Glufs fick ju iaf se lite mer utanför 60skyltarna. Hundar med kläder, citypeople av alla dess underliga slag, fart och fläkt (som varken var traktorer eller skogsdungar) och blev klappad och citerad. Han tog det hela med ro och gav väl blanka f-n i vad som händer runt han.

Lantvovve.


Ida for på tjejkväll till Näs. Vi andra gottade oss.


   


Och så var ännu en dag i livet avklarad.


Sala ja. Det verkar som det var stort tapp där. Och man var saknad...  Bosses barn vet man...fick med sig championat hem. Så kul!!!! Vilken tur han finns liksom.


Sitter fortfarande och ser på schemat från veckan. Passande att somliga inte ens närvarade för ändringar.


 


Det är märkligt. Folk är som värst-bäst. Om man har en åsikt så bifalles den snarast.

Glad man har sig och sitt. Allt annat kan man klara sig jättebra utan. Tacksamhet.


Imorgon tror jag att jag ska byta hårfärg. Om det blir grönt, brunt, vitt eller rosa har jag ingen aning om.

Hannahs dag är det iaf. Hela dagen.


Badning av hundar. Om man har tid.


Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2017 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards