Alla inlägg den 12 augusti 2017

Av csa - 12 augusti 2017 18:48

De vart 3 effektiva timmar i stan.


 

..springa efter de där 2 är ju som att löpa maraton...

  


Men nöjda och glada blev de. Jeans, byxor, tröjor, topar...å gud vet vad mer de hann få ihop. Mitt kort har gått varmt. Tur man ska jobba lite mera under nästa månad då...  

Själv fick jag ihop den enorma summan 200. 2 cardigans och ett par shorts. Yeeeay... Precis va jag behövde. Bra pris!! 


Men nu är tant helt slut. Ryggen skrek den sista halvtimmen och benet "irrade". Kan man bli less för mindre eller... 


I skrivandets stund så regnar det. Gräset blir grönt igen. Och jag har Netflix - Ozark - på lut. Den är inte så dum den inte... Vila inför morgondagen. Sambon ska till Norrland. Bilen tar han. Golfen har utökat sin julgransbelysning med ytterligare en stark stjärna - ABSlampan. Alltså suck!!! Måste nog sätta mig och bilknarka på nätet ikväll. De här går inte längre...

Tillägg 2 matcher imorgon. Jodå. De pusslas. 

ps. Aldrig mer en Folka. 


Av csa - 12 augusti 2017 09:36

Så blev det då äntligen ledigt för heeeela familjen! Skönt hörrni! 

Solen som igår sken så fint och värmde så gott har idag flyttat... Så på dagsschemat står det målning och shopping. 

Det är ju en skolstart analkande... 


Igår slog vi till. Så vi får hamna där vi vill. Så nu kan vädret göra vad den vill. Bara tomterna växer, gräset slutar knastra och man kan skippa långkallingarna en stund till. 

  Längtar!!!


Frukost.nu 


Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Augusti 2017 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards