Alla inlägg den 17 augusti 2017

Av csa - 17 augusti 2017 23:14

Då var även torsdagen denna veckan #check på.
Började med att sambon for till VC med fotfan. Kom hem med gigantisk pillerburk. Provsvar får väl komma senare...

Sen började vi packa för avresan. Det gick fort!!! Travel easy liksom.

Döttrarna kom hem.
Vås och hämta hem husbilen från verkstaden. De va dyrt det!! Och ja...jag skriver det rätt ut - idiotfan som borde betala för kalaset han ställt till - vart är hans bidrag??? Måtte han få karma så långt upp i röven att han aldrig mer kan sitta bekvämt. Idiot!!! Usch vilka människor det finns.

Luddskallarna åkte i badet.

Jag for och hämta på fotboll och drog handlingen med döttrarna. Det mesta är ju för deras cuphelg med övernattningar och allt omöjligt galet...

Doris hinner man ju liksom bada imorgon. På 3 minuter. Inkl torktid. Haha!!!

Middag...lite tv...tvätt...packa lite till...

Och nu ÄR det dags att sova!! Mindre än ett dygn kvar till underbart!!

Av csa - 17 augusti 2017 00:46

Klockan 6. Uppstigning.
Barn till skolan. Terminstart liksom. Klass 5 för Hannah och Högstadiet för Ida.

Blev tvungen att städa av mig det obehaget. Läskigt ju. För mig.

Sen ösregnade det på. Tvätt och stök tills vo fick besök. Nästan 3 timmars planering. Kommer bli asbra!!

Sen blev det match. Dotterns fick på sig kaptensbindeln och stod i mål 1a perioden och slet som ett djur i 2a. Som mittfältare hette det visst.

Sjukt impad av hennes jobb på plan.

Skrattade massor åt min galna rödhåriga tok, Maria. Skrek säkert 50 ggr under matchen. Och bollen var ju knappt i närheten. Hon behöver en säsongstart på innebandyn hon. Detta går inte annars!!! Hahaha!!!!

Har försökt packa lite med Hannah under kvällen. Det var visst roligare än att äta, duscha och tänka på sängen det... Återigen- TUR de har kortvecka.

Och annars fortsätter jag glo på mina siffror. Att ingen lagt pusslet att det är nedräkning än?? ;-)

Veckan går fort när man har roligt.

Nya klubboveraller har vi provat ut och beställt också. Det var som baksam för själen att få vara i Nibblehallen igen.
#secondhome

Nästa vecka startar det. Den riktiga sporten!!!

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Augusti 2017 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Skapa flashcards