Direktlänk till inlägg 28 augusti 2017

Det blev vardag igen

Av csa - 28 augusti 2017 22:30

Hux flux så är man tillbaka till verkligenheten igen.

Det gick väl bra? Inga mord, inga utslag eller andra utbrott heller...   Skojja bara!!! 

Det blev mycket gjort och det fanns detaljer jag inte glömt bort. Trist var väl dock att något jag påtalat har varit tvunget att uppfinnas ännu en gång medans jag varit på semester... Om folk bara kunde lyssna!!!!

Men jag får väl tillfälle att påtala min överpotencial. Om inte annat så gör jag det tillfället.

Den här hösten ska det inte bli lätt att tas med mig inte. Ska jag jobba så ska fan andra också få göra det. 


Har en massa bilder jag tänkt lägga in här från våran underbara resa till Cypern på lut. Men mobilen är nu tröttare än ägaren och klockan går inte sakta för att det blev måndag. Så jag får helt enkelt ta det inlägget en annan dag.

Men det var verkligen en av de allra bästa resor jag gjort. Behövlig!!! Och fantastisk faktiskt. 


En annan dag kanske man även hinner med annat än att just jobba, komma hem, sitta i timmar med en kalender som har för få dagar "tom-bokade" för att hitta på nån bra dag för...annat. Och så lite mera än promenera med vovvarna. Men det gick ganska bra. Inte så fort och smidigt...men...jag gjorde det iaf. Sambon fick cykla bredvid. 


Veckan är/blev fort mer än knökad med både träningar, hundvaktande, skolresa, jobbresa och mitt i allt ska man hinna andas, sova, jobba och må bra också. Rivstart kan man kalla det.


Hade ett mycket intressant samtal idag. Det är nästa så man funderar vidare på att dra sig vidare... Om inte annat för att bara.


Det är nåt föräldramöte imorgon. Helt omöjligt att hinna med. Fan...jobbar inga andra föräldrar än vi? Jag kan inte sluta fundera på det. 

Hur som. Man får väl ta priset som "den mest oengagerade" i år igen bara. Några måste ju få landet att gå runt. 


Annars...hinner jag inte skriva mer nu. Måste sova. 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av csa - Söndag 18 feb 22:17

Om man bara kunde få bryta benen. Vilken befrielse. Det syns. Om man bara kunde få slippa ifrån... Alla diskbråcken i nacken. Sviterna efter cancern. Gallproblem. Magmunsbråcket. Magsår och inflammationer. Tarmfickor. Rörelseproblem...

Av csa - Tisdag 16 jan 22:25


Eller vad man ska kalla det jag gjort idag?! En del av mitt nya jobb, var det iaf. Som SKA bli bra för mig. Det smakade iaf bra. Jag hade kul, bra energi, i huvudet, för att ta 2 km fyss, nöjd-känslan infann sig ikväll. Jag fick ett nytt eget kon...

Av csa - 31 december 2023 00:15


 

Av csa - 27 december 2023 23:00

"Vilken otur du har..." Är bannemej den värsta kommentaren jag fått och får. Otur har man om man snubblar och stukar lilltån. Tappar bort en strumpa eller liknande. Det jag har är nåt annat. Förbannelse mer likt.   Jag har tappat räkningen, i...

Av csa - 25 december 2023 22:45

    Den kom i år igen. Tänka sig. Fort gick det också. Bara snön ramlade ner... Men julen har varit jättebra! Förutom att H haft hög feber och varit som en trasdocka... Men har vi någonsin haft en jul när alla varit friska? Tror inte det.  ...

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Augusti 2017 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards