Alla inlägg den 23 oktober 2017

Av csa - 23 oktober 2017 22:19

Andra börjar veckan med att åka till jobbet.

Stina börjar veckan med att åka till lasarett.

Mitt liv...byta nån????


Ortopeden, tack och lov, bara idag. Han visade bilder på mina diskbråck. Förslitningar. Inget att göra åt alltså. Sjukgymnastik eller nåt sånt. Tack för det.

Lätt inkastad fråga om min arm som ju är värre än nacke och det mesta andra tillsammans. Och när jag hade spytt galla på varför jag hatar VC i Hallsta (med all rätt!!!) så suckade han över det jag berättade, lade till att det är väl läkares jobb att hjälpa en vidare när de inte kan göra något själv (exakt!!!!) så nu ska jag till neurologen med armen. TACK!!!! De kanske kan ta benet också när de ändå är igång...

Eller skjuta mig. Det kan fungera det med. 


Inte för att armen eller nacken är det minsta bättre nu än då. Men ja...hjulet fortsätter snurra. Hamstern är död för länge sen. 


Remissen som VC har fått angående nya blodprover för att se hur förgiftningen gett sig...ja...den avslog idioten. Så jo, jag har kött på benen när jag kritiserar DET skithuvudet.  Detta är bara en i en låååååång rad av sjuka saker han ställer till med.


Tack och lov så var det nu idag sista tabletten av antibiotikan som intogs. Kanske man kan få tillbaka sitt smaksinne nu. Och gärna en hel mage. Rätt less på att springa på toa i tid och otid. 


Livet leker som alltid hos mig.

Att man bara orkar...?! 


Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2017 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards