Direktlänk till inlägg 21 juli 2018

1 vecka +

Av csa - 21 juli 2018 13:18

Det tog bara 20 dagar att återkomma hit. Som ju skulle bli lite oftare vill jag minnas att nån idiot skrev här...  

Men 20 dagar är ju oftare än 4 månader förstås.


Nä. Slut på att vara så positivt tänkande ett tag. Tillbaka till verkligenheten.

Semester nu.

Och sjukskriven.

Och allt skit på en gång.


Ingen bil. Inget liv.

Lite så känns de faktiskt. Eller jo bil har vi lånat, men ingen man kan ha hundar i. Great! Alltså ingen bil.

Att det sen är så att det inte är nåt fel på våran utan "bara" koder som ställer till det gör ju det hela ännu roligare.


Och apropå roligt.

Tänk att V A R E N D A jävla sommar så är det likadant.

Andra kan ha ledigt när som fucking helst om året men när VI har några pytteveckor att göra vad vi vill på...va händer? 'Varenda år? Jo...alla åker bort och kvar är vi som får ta hand om hus, hem, nå jävla djur, en miljon blommor, post och fan och mera.

Och allt blir ju ännu roligare när vi bara har 2 veckor tillsammans.


Då var den här jävla sommarledigheten ett jävla fiasko i år igen. För nu hara vi bara 1 vecka var. Tillsammans.

Men jag har ju min sol iaf. Men den får man inte tycka om, för då är man idiot. Typ. 

Undra vem som är fel i genen som inte fattar att det är sommar?

Jag röstar för att alla som inte gillar sommar kan ju jobba då istället för att må så dåååååligt i värmen? In i kylan och jobba som fan!! De gör de ju inte övriga delen på året så... Varsegod. Då behövde vi inte bråka varje år om vem som ska ha ledigt när.

Glasklart bra!


Så.

Nästa år tar Jag 10 veckor och varje år framöver. Så kan jag sitta av min tid på vintern och gnällsprikarna sitter istället hemma då och må gott av kylan. Som de ju inte heller gör. För då klagas det på att det är för kallt eller halt... Maj godd!!!


Sverige brinner.

Folks huvuden brinner.

Och detta jävla politiktjat!!! Blir fan allerigsk mot helvetet snart. Kan folk inte bara rösta bort sig utan att skryta om det?? Det går ju så förbannat bra hittills i landet. Så fortsätt rösta som arslen..och skyll på SD eller Reinfeldt. Eller grannen. Ta inget ansvar själv för att kliva ner från nån nonsenstron och se på när det du valt inte är det som stämmer bra in på läget vårat lilla skitland har. 

Att sitta på nån liten pall någonstans i landet och tro att militärerna inte vill jobba t ex. På riktigt?! De är militärer. De vill jobba/utbilda sig/få lite jävla allvar i sina kunskaper.

Det är våran kära regering som inte fattar förrän Rosenbad står i lågor.

Men den dagen det gör det så är det nog SD som orsakat branden. Och att det inte släcks...


Så trött på att det är helt okej att kasta skit på somliga - I VÅRAT DEMOKRATISKT LAND. Men andra får man inte ens säga att de är slut som artister. För då är man rasist. Även om människan är blekare än kokain.


Sjuka, sjuka land...


Och jag ska nu fortsätta vara pissed. Less. Och ge upp.


Ärlig är jag iaf. Det kan få skryta med.

Nu åker håret av. Va fan ska man annars göra...?...


- En dag ska jag le -


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av csa - Söndag 18 feb 22:17

Om man bara kunde få bryta benen. Vilken befrielse. Det syns. Om man bara kunde få slippa ifrån... Alla diskbråcken i nacken. Sviterna efter cancern. Gallproblem. Magmunsbråcket. Magsår och inflammationer. Tarmfickor. Rörelseproblem...

Av csa - Tisdag 16 jan 22:25


Eller vad man ska kalla det jag gjort idag?! En del av mitt nya jobb, var det iaf. Som SKA bli bra för mig. Det smakade iaf bra. Jag hade kul, bra energi, i huvudet, för att ta 2 km fyss, nöjd-känslan infann sig ikväll. Jag fick ett nytt eget kon...

Av csa - 31 december 2023 00:15


 

Av csa - 27 december 2023 23:00

"Vilken otur du har..." Är bannemej den värsta kommentaren jag fått och får. Otur har man om man snubblar och stukar lilltån. Tappar bort en strumpa eller liknande. Det jag har är nåt annat. Förbannelse mer likt.   Jag har tappat räkningen, i...

Av csa - 25 december 2023 22:45

    Den kom i år igen. Tänka sig. Fort gick det också. Bara snön ramlade ner... Men julen har varit jättebra! Förutom att H haft hög feber och varit som en trasdocka... Men har vi någonsin haft en jul när alla varit friska? Tror inte det.  ...

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2018 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards