Direktlänk till inlägg 28 juli 2018

#f***

Av csa - 28 juli 2018 12:35

Ja...det går ju allt annat än bra just nu.

Och så idag när det är bara +25 grader så ska det naturligtvis åska och sånt skit...så strax lär man väl logga ner datorn och fortsätta med sitt underbara liv istället för att göra ingenting, varvat med inget alls... #ironi 


Man kan ju iaf INTE förväntas att klagomurens härskare ska bli nöjda nu och jubla över "kallgraderna" och regnet..men se. Nöjdhet händer liksom inte. Nu ska det nog klagas på att det kom för lite, varade för kort stund, blev ju inge bättre luft...

Alltså gissa varför jag inte hänger på FB eller Insta! 

Man kan ju få dödslängtan för mindre...   (jodå, jag har avföljt/tagit bort/blockat...men se dumhet smittar... fotnot.)



  Trivs som fisken i vattnet.

Jodå...snart...om...


Eftersom man kan utesluta det mesta som bör göras idag (antar att strömmen kommer gå...utan att vara neggo...utan bara realist...) så va fan ska man hitta på?

Böckerna avverkas på löpande band.


Men jag tror jag ska försöka lifta mig till några affärsområden. Finns alltid något som behövs. 


Btw. Jag har hittills haft den sämsta semsterna någonsin. Den FBstatusen kan nog bara jag skriva ut. För i alla andra lyckliga förhållanden/lyckopillerliv så vore det nog lättare att dö än om man skulle erkänna något dylikt.


Undra om de liksom vet att alla vet om att deras karlar är otrogna, barnen typ i fosterhem om en kvart och att det knakar i de flesta hörn av deras luftslott?

Strutsar är vanligare i Sverige än vad ni kan tro. Bevisligen. 


-I wish your life was as perfect as you post it on Facebook...-

 

 
 
Ingen bild

AnnChatrin

28 juli 2018 17:47

FB är ett djävla skit, allt är tillrättalagt, ingen källkritik, alla delar hejvilt, för mkt politik. Ingen tål sanningen.
Tråkigt att du inte blir bra, eller i allafall bättre. Förmodligen inte många som kan sätta sig in i din situation.
Vad det gäller sämsta semestern så tror jag att jag skulle kvala in i din klass, med lätthet. Världen är full av självutnämnda experter och förståsigpåare. Väldigt få man kan lita på nuförtiden. Man får käftsmällar från alla möjliga håll. Hur många klarar man??
I vilket fall som helst så hoppas jag att semestern blir bättre för dig!

csa

1 augusti 2018 15:33

Jadu...kära vän...du kan nog förstå. Och man orkar inte med allt. Eller inget. Exploderar man så är det nog ens egen "förlust"...
Ibland undrar man hur man orkar gå upp på morgonen. Jag har slutat med det nu iaf. Det är liksom slut på det roliga/käcka/försöka... Tänk att man kom dit också!? Jag trodde man orkade allt. Det sägs ju att man gör det. Fast...det är nog någon som inte haft mer problem än att tvättmaskinen läcker som myntat det uttrycket gissar jag... Stooooor kram!!!!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av csa - Söndag 18 feb 22:17

Om man bara kunde få bryta benen. Vilken befrielse. Det syns. Om man bara kunde få slippa ifrån... Alla diskbråcken i nacken. Sviterna efter cancern. Gallproblem. Magmunsbråcket. Magsår och inflammationer. Tarmfickor. Rörelseproblem...

Av csa - Tisdag 16 jan 22:25


Eller vad man ska kalla det jag gjort idag?! En del av mitt nya jobb, var det iaf. Som SKA bli bra för mig. Det smakade iaf bra. Jag hade kul, bra energi, i huvudet, för att ta 2 km fyss, nöjd-känslan infann sig ikväll. Jag fick ett nytt eget kon...

Av csa - 31 december 2023 00:15


 

Av csa - 27 december 2023 23:00

"Vilken otur du har..." Är bannemej den värsta kommentaren jag fått och får. Otur har man om man snubblar och stukar lilltån. Tappar bort en strumpa eller liknande. Det jag har är nåt annat. Förbannelse mer likt.   Jag har tappat räkningen, i...

Av csa - 25 december 2023 22:45

    Den kom i år igen. Tänka sig. Fort gick det också. Bara snön ramlade ner... Men julen har varit jättebra! Förutom att H haft hög feber och varit som en trasdocka... Men har vi någonsin haft en jul när alla varit friska? Tror inte det.  ...

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2018 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards