Alla inlägg den 8 augusti 2018

Av csa - 8 augusti 2018 18:57

Ja.

Nu är den över för i år.

Den där sommarledigheten som skulle bli så bra.


Vad jag har för ord nu om den,   , ska jag nog vara tyst om. Det kanske finns kristna som råkar ramla in här och de lär få bikta sig i veckor om deras ordförråd ska utökas med mina talanger...


Igår så kom ännu en bil in i familjen.


 

V90 heter den visst.

Går att åka i. Snygg. Visst...men inget jag skulle lägga över en halva miljon för.

Men, nu kan man ju ta sig från A till B iaf. #ommanskavaratacksam


Varje gång jag blir tvingad att köra nåt nytt så blir jag bara mer och mer paff. Alltså det är ju inte bilar längre. Det är ju datorer på hjul. Det är nästan så man inte behöver styra den ens. Och skärmar som visar tamejfasen om jag behöver pinka innan start eller om jag klarar mig till målet. Typ.


 


Dock är man ju hundägare. Och i denna så blir mina killar skalliga och Doris skulle bli platt i mitten.

Tur den inte ska stanna så länge den här heller...


Ja.

Imorgonbitti ska man alltså ställa sig till förfogan i tjänst igen.   Har ingen aning om vad som väntar mig, men befarar det värsta...så blir det nog värre än så. Stapla kanonkulor... It could be fun...they said...

Korta dagar ska jag dock fortsätta med ett tag till.

Och det är nog (skrives och tänkes med stooor motvilja) bra för mig just nu.


Hade jag haft en bra ledighet så hade allt nog känts bättre.

Men just nu är det nattsvart. Om jag ska vara ärlig mot mig själv. Det är tungt, två modeller... 


Att blicka framåt måste man väl så länge man andas!? Så jag ska ringa Rehab nu när jag kan ta mig någonstans. Så får vi se hur osams vi kan bli. Ska iaf passa på och ifrågasätta vart fan min remiss tagit vägen. VET att den kommit fram. Man har väl inlogg på 1177   Men varför ingen behandlar den...det kan man ju undra. Eller inte. Min VC har ju allt att förbättra och sämre kan den inte bli. Lite så faktiskt. Tragiskt. 


Fick en kalleles till bröstförminskning också. Great. Den har jag väntat på länge nu.  


Idag händer det nog inte så mycket mera. Ska försöka ta mig ut med vovvar en sväng bara graderna börjar dala. 27 nu. Blåser varmt. Det blir förhoppningsvis regn och åska av detta. Men strömmen behåller vi gärna, hörru!!!!   


Sitter på en tanke.

Imorgon lär den bli delbetald. Men frågan är om man orkar..ska..bör..vill...


Nu får det bli middag. Tonfiskröra å Te. Mer avancerat är inte någon idé att prova.


-...hur vet man det då?...-

 

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2018 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Skapa flashcards