Alla inlägg den 17 februari 2019

Av csa - 17 februari 2019 22:43

En historisk vecka har passerat. Den har varit BRA! Och då menar jag bra på riktigt.

Jag har iofs räknat bort armen från hvetet. Men....man ska inte klaga på 1 sak när man har 43 andra som funkar.


Jag har haft väder att tala om.


 

Sol. Det har varit massor av sol. Notera sol.


Det har av hälsans medgång hänt en massa saker i veckan.

Kvartis på skolan. Ida går det bra för kan man säga. Riktigt bra! Vad ska man klaga på när ungjäkeln sopar hem 10 A och 2 B? Undra vem hon brås på?

Och att vi nu dessutom sköt från höften innebar att hon även har en praktikplats v14. Great!!!


IKEA har fått sig ett besök. Det var mysigt!!! Det var...bra!


Det har varit en dispyt att tala om i ledarledet. Det gav mig mer tro för min dotter för all framtid och 0% till de "ofelbara". Jag orkar inte med folk som ska kallas vuxna men tamejfan beter sig om om de behöver psykologhjälp.

Jag hoppas de får hjälp. Jag har sagt mitt och sover dessutom jättegott.


 

Alla hjärtans dag gick inte heller av för hackor. <3 


       

Massor av innebandy i helgen. Grädden på moset.


Hannah hade match. Center minsann. Undra hur det bara blev så?

Ida har dömt poolspel.

Pojkarna och Herrarna har spelat mot ungefär 83% av Arbogas befolkning. Kramkalas och ett rejält KO.


En vovve har fått bada. Försökte hitta en päls. Kan säga att..den återfanns inte och helgen ser just nu rätt oviss ut. Om man inte kan ta med bara huvudet?


Jag tror att min kropp och morfinet äntligen bestämt sig för att samarbeta. Mindre yrsel och illamående och massor av god nattsömn nu. Alltså va man får energi när man får sova!!! Att man "inte kommit på det tidigare"....typ. 


Summan av allt.


 

Stoppa tiden. Addera mer sol så det blir barmark bara (har ff bara snö på hela tomten...suck...) så ska nog den här våren gå alldeles lysande för även mig.


"Allt gott är inte godis. Men det skadar inte."

 

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2019 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards