Direktlänk till inlägg 21 februari 2019

Halka och Tandställning

Av csa - 21 februari 2019 22:55

Okej. Man får visst vara nöjd med en bra vecka åt gången.

Den är har iaf inte varit på topp.

Idag halkade jag under hundpromenaden så jag stöp i backen. Tidigare i veckan lyckades jag hålla mig på benen men halkade och stäckte ryggen så jag vrålade rakt ut. Som tur var hade jag växthuset bredvid och lyckades ta tag i det den gången. Notering blir att det hjälpte inte att halka en gång till för att ryggen skulle "knaka" tillbaka. Det är inte lätt när det friska benet ger sig av och det klena ska försöka hålla kroppen upprätt...  


Jobbet går. Lite mycket för en person att vara överallt samtidigt. På en halvtid. Men, man får bara försöka så gott man kan. Och har man tur så kanske...kollegan frisknar till snart?!   Tiden går fort iaf. För fort. Tur det är den 1 mars snart. Eller, inte tänka så, var det ju jag skulle göra. 

Sen ser jag ännu mer fram emot maj. Då ska det firas!!! #adjödujobbigamänniska 


Ida har idag fått sitt bling-bling.


 

1 år av "lycka"...i form av trasig insida av överläppen, spänningar i hela överkäken...MEN förhoppningsvis en fin tandrad, att se fram emot. 


Imorgon är det iaf fredag. Sen ska allt hända i helgen. Hundutställning, fest, matcher, träningar...och gärna hälsa!!!


-...lite skit rensar magen...-

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av csa - Söndag 18 feb 22:17

Om man bara kunde få bryta benen. Vilken befrielse. Det syns. Om man bara kunde få slippa ifrån... Alla diskbråcken i nacken. Sviterna efter cancern. Gallproblem. Magmunsbråcket. Magsår och inflammationer. Tarmfickor. Rörelseproblem...

Av csa - Tisdag 16 jan 22:25


Eller vad man ska kalla det jag gjort idag?! En del av mitt nya jobb, var det iaf. Som SKA bli bra för mig. Det smakade iaf bra. Jag hade kul, bra energi, i huvudet, för att ta 2 km fyss, nöjd-känslan infann sig ikväll. Jag fick ett nytt eget kon...

Av csa - 31 december 2023 00:15


 

Av csa - 27 december 2023 23:00

"Vilken otur du har..." Är bannemej den värsta kommentaren jag fått och får. Otur har man om man snubblar och stukar lilltån. Tappar bort en strumpa eller liknande. Det jag har är nåt annat. Förbannelse mer likt.   Jag har tappat räkningen, i...

Av csa - 25 december 2023 22:45

    Den kom i år igen. Tänka sig. Fort gick det också. Bara snön ramlade ner... Men julen har varit jättebra! Förutom att H haft hög feber och varit som en trasdocka... Men har vi någonsin haft en jul när alla varit friska? Tror inte det.  ...

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2019 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Skapa flashcards