Direktlänk till inlägg 22 februari 2019

Tomt galleri.

Av csa - 22 februari 2019 22:38

När mobilen börjar kräva lite mer laddning än vanligt inser man att det är dags att ladda ur bilder, filmer och annat "bra å ha kvar som tar massor av plats".

Varje gång man gör det.

Då blir man liksom kvar i minnen...



Som nu. Råkallt ute och så hittar man sånt här:


 

Jag vill bort.


 

Eller ut i grön skog och leta guld.




Just exakt nu så vill jag bara att de fyrfotade ska vara krya bara. Fasta fina bajshögar och inget depp. DET vill jag ha nu. 


Imorgon blir det special utan hundar dårå. Trist men... Jag tänker då inte åka och eventuellt smitta ner andras hundar! Det finns för många som låter "lössen gro" och spelar oskyldig när andra får ta över skiten.

Mycket är jag. Men sån är jag inte.


Jag hoppas att det är fodret som satt magarna i olag här. Isf så är det bara en missad utställning och inget mer som "skiter sig" den här helgen.

Tråkigt är det. Men jag får iaf träffa Bossebarn imorgon. och goa vänner. DET ser jag fram emot.

Sen ska vi visst på fest.

Och ungarna åt alla andra väderstreck.


Lär inte bli så latmaskat.


Well. Det är iaf helg. Och vi som jobbat hela veckan (ni som gjort 40+ timmar ligger bättre till än mig) behöver vila, göra vad man vill och inte måste, eventuellt sovmornar och bara njuta av det man känner för. 


-En vecka mindre till semestern-

 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av csa - Söndag 18 feb 22:17

Om man bara kunde få bryta benen. Vilken befrielse. Det syns. Om man bara kunde få slippa ifrån... Alla diskbråcken i nacken. Sviterna efter cancern. Gallproblem. Magmunsbråcket. Magsår och inflammationer. Tarmfickor. Rörelseproblem...

Av csa - Tisdag 16 jan 22:25


Eller vad man ska kalla det jag gjort idag?! En del av mitt nya jobb, var det iaf. Som SKA bli bra för mig. Det smakade iaf bra. Jag hade kul, bra energi, i huvudet, för att ta 2 km fyss, nöjd-känslan infann sig ikväll. Jag fick ett nytt eget kon...

Av csa - 31 december 2023 00:15


 

Av csa - 27 december 2023 23:00

"Vilken otur du har..." Är bannemej den värsta kommentaren jag fått och får. Otur har man om man snubblar och stukar lilltån. Tappar bort en strumpa eller liknande. Det jag har är nåt annat. Förbannelse mer likt.   Jag har tappat räkningen, i...

Av csa - 25 december 2023 22:45

    Den kom i år igen. Tänka sig. Fort gick det också. Bara snön ramlade ner... Men julen har varit jättebra! Förutom att H haft hög feber och varit som en trasdocka... Men har vi någonsin haft en jul när alla varit friska? Tror inte det.  ...

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2019 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Skapa flashcards