Alla inlägg den 4 april 2019

Av csa - 4 april 2019 18:11

En talande bild över dagen.


 

Om det går bra nu?

-Bajsar björnarna i skogen?


Men behöver ju aldrig vara missnöjd när man vet att allt kommer skita sig. Men man får bli jävligt förbannad.   


 

En vinkel av E18 man klarar sig bra från. Ormrassel runt fötterna. Det är mys det. 

Meeen. Vem om inte jag ska hamna där? 

 

Vägens Hjältar.


Så. Nu blir det nog säkert både dyrt och långdraget. Realist. 
Finner ingen anledning alls att tro att det är nåt quick-fix, faktiskt. 


Planer hade man ju. Tills innan detta.

Cup. Husvagnsboende. Semester. Lugn. Ro. Trevligt. 


 

Besvär i bild. 


Fick faktiskt världen mest udda, kanske t o m dummaste, och fjäskigaste förslag idag. Av GrC. Imponerande att man är sååå bra. Det har jag inte märkt... Att jag påstod att jag inte skulle "spruta bensin och tända på" när jag lämnar...det var inte meningen som en lysande idé. Men jag tror fan det var det!!!  

2 lax, är det för mkt att begära för att ens tänka på saker? Till att börja med? 


"..."

 

 

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2019 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards