Direktlänk till inlägg 8 september 2019

Sänghelg

Av csa - 8 september 2019 19:35

Astråkigt!!!!

Men nu börjar ryggen kännas lite mer medgörlig. Klarade av att lägga ner hundarnas matskålar på golvet. Så imorgon hoppar jag nog tresteg och springer en mil igen.   


Idag hörrni. Det har varit sol!!!! Och jag tror att min klagan kan ha gjort susen för jag gissar att vi klarar oss från nederbörd idag. Fast det såg ut såhär för nån timme sedan. Och molnen åkte ju tyvärr inte bortåt.


 

Svenskt landskap. Gult och blått.   


Synd att man inte fick ut mer av den här helgen. För nu kommer ett par utan sysselsättningslöshet. Om man törs ska vi på rasspecialen. Wakeboardhelg samtidigt. Hur man lägger det pusslet har jag inte löst ännu. Och så ska jag jobba helg. Isch.


För övrigt har jag flera tokigheter jag vill göra.

Jag villhöver ha en hotellhelg med extra allt. Alltså bio, god mat, och hotellfrulle.

Jag villhöver åka på trav.

Jag villhöver bio och popcorn.

Jag villhöver åka ut med Pärlan.

Jag villhöver en miniresa med något ofog till tema.

Jag VILLHÖVER innebandy!!!! 


Det är mycket jag villhöver nu. Kan kanske vara överlevnadsinstinkten som träder igång?! Lösningen för att klara av äckliga hösten och vintern alltså. 


Just nu middag, t ex. Så jag inte svälter ihjäl   , så jag inte kan göra något av allt jag vill. 


"...may the force be with me..."

 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av csa - Söndag 18 feb 22:17

Om man bara kunde få bryta benen. Vilken befrielse. Det syns. Om man bara kunde få slippa ifrån... Alla diskbråcken i nacken. Sviterna efter cancern. Gallproblem. Magmunsbråcket. Magsår och inflammationer. Tarmfickor. Rörelseproblem...

Av csa - Tisdag 16 jan 22:25


Eller vad man ska kalla det jag gjort idag?! En del av mitt nya jobb, var det iaf. Som SKA bli bra för mig. Det smakade iaf bra. Jag hade kul, bra energi, i huvudet, för att ta 2 km fyss, nöjd-känslan infann sig ikväll. Jag fick ett nytt eget kon...

Av csa - 31 december 2023 00:15


 

Av csa - 27 december 2023 23:00

"Vilken otur du har..." Är bannemej den värsta kommentaren jag fått och får. Otur har man om man snubblar och stukar lilltån. Tappar bort en strumpa eller liknande. Det jag har är nåt annat. Förbannelse mer likt.   Jag har tappat räkningen, i...

Av csa - 25 december 2023 22:45

    Den kom i år igen. Tänka sig. Fort gick det också. Bara snön ramlade ner... Men julen har varit jättebra! Förutom att H haft hög feber och varit som en trasdocka... Men har vi någonsin haft en jul när alla varit friska? Tror inte det.  ...

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2019 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Skapa flashcards