Alla inlägg under februari 2022

Av csa - 21 februari 2022 09:10

Det har varit lite mkt...


I helgen så blev det ett mål per dotter i sina matcher. Kul! De borde skjuta oftare. Igår fick jag dock stanna hemma från JASmatchen i Örebro för mitt öga är inte med mig. Värker sönder huvudet snart. 


Men en sån äcklig dag som idag så har jag tid att plita på. För ut går jag inte.


 


Vad är det för fel på detta landet? Det är slutet av februari!? Jag behöver inga snösmockor nu. Vintern har haft sin chans och mer än så. Jag har mått piss tillräckligt många månader redan. 

Vad är det för idioti???


     


En enkel resa till värmande platser. Det vore något!!!!


Snön är ett kapitel för sig. Men blåsten...Driver igen och jag har ingen väg kvar. Spyr!!!!


Ska sova vidare. För de ynka 3 timmarna jag fick ihop inatt är inget jag skryter med.


- ...och vinterälskarna är ute och njuter idag va...?...- 

 

Av csa - 1 februari 2022 16:41

Idag har jag haft orken att ladda ur kameran från våran korvgrillningspromenad.

Roligt att se lite "vanliga" bilder för en gångs skull. Hoppas kameran vill följa med fler gånger ut...


Patrullering... 

       

Flygande farsan...


   

För inte tala om flygande son.


   

Han tar i från tårna den där Nallen.


       

Korvdiskussion.


 

Bästepinnarna...mmmm....



 

Hörru!? Jag vill också smaka!!!! Kom ner.

   

"Kasta in den bara!!" 


 


Om du har mer korv, eller nåt annat gott...så finns vi alltid här för dig, Ida.


Nu är det dags att vila lite igen.


- Ett jävla virus. - 

 

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2022 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards