Alla inlägg under juni 2022

Av csa - 12 juni 2022 23:32

En efter en. Pratar så att hälften vore nog. Hur fan kan vi ff vara det viktigaste i dessa människors liv?? Det har gått ÅR sedan vi ens brydde oss i om de levde eller hade emigrerant till månen.

I dagsläget så undrar vi inte ens om något av dessa alternativ.


Suck. Så lite hjärnfunktioner...


Det är som bäst här iaf.

Eller ja...om man bortser från att infektionen inte ger sig, det blöder, det gör ont, det är sömnproblem (pga detta och...ja...annat...) Ja då är det toppen.


  

Det liksom bara händer saker!!!!

Och det är snart bara utanför murarna det ska hända mera... 

Snart. Skrev. Jag.


 

Knoll å Tott har fått åka lite bil. Och det är som sagt ingen sorglig händelse i deras liv. 


 

Rosa.


Nej. Vi bara sitter på tronen och ler snart. Det blir precis som vi tänkt oss. Om inte bättre.


Kaninen fick sin sommarhage idag. Den är provad. Och den fick visst godkänt. Och kaninvakten är på plats. 


 


 

Mera "lull" ska såklart till. Men nu kan hon iaf få gå ut varje dag.

På nätterna sover hon inne.

Och så bra det kommer bli sen...när staketet...det kommer kännas...som...


Nåja. Det tar vi en annan historia om sen.


 


- Time for sleep. För oss som har en kudde utan knölar.. -

 

Av csa - 1 juni 2022 10:59

 


Det finns alltid vägval att göra. Inte alla vägar är raka. Men man väljer den väg man själv tror är rätt.

Jag gör mina vägval. Du gör dina. Men när du börjar lägga dig i saker som du inte har ett jävla uns av sanning i. Då blir plötsligt dina val mina. Och det är absolut det vidrigaste jag vet. Vem är du? Och hur kan ju ha så förbannat lite liv att du måste lägga dig i saker du inte har något att göra med? Jag lovar att jag kommer få svar på mailet om vem du är. Sanningen kommer alltid fram. Och den dagen...då ska mitt val bli ditt problem.

Idioter. Förbannade okunniga muppar. 


 


Här hemma är det lugnt idag. Jag har sovit bort så mycket tid jag bara kan. För nattetid...har jag pysslat med annat. 

Tandläkaren är min "bästa vän" just nu. Och det går både bra och inte. 

Men snart kanske alltid blir toppen. Det måste det bli.


I helgen som var så var jag inte mycket att hänga i julgranen. Ont som fan. Plötligt från ingenstans. Genomled tiden med massor av piller (och det vet ju alla som känner mig hur det brukar sluta...)

Så nå jobb den här veckan hittills har det inte blivit. Jag försöker repa mig i min takt. Ingen annan har nåt med det att göra. Heller. 


Men sambon jobbar och jag är arbetsledare.


     

Han har ju i allafall bra hjälp. Eller nåt sånt.


Det var visst nån rasspecial i helgen.

Mycket märkligt att det "händer saker" precis då va??? Inte alls. 


 

Världens vackraste. Sååå inte för alla. Underbart. 


För att krydda på allt - Det blir förbannat bra detta. Det ska jag säga. Om det nu kunde blir lite mera trevligt väder också, då blir jag nöjd.


 

Inget filtrerat här inte.

Vi är inte sånna. Som justerar sanningar. Det finns det som skrivet andra som är så bra på att de borde få uppdrag i ämnet. Eller just ja. Det var just det de hade...


Kollade igenom det jag blev upplyst om. Jag skrattade så jag nästan dog. Är det verkligen slut på kompetenta??? En av texterna: ...kontakta gärna...om ni behöver råd eller hjälp...

Till dessa???? Det vore ju lämpligare att kontakta en 2åring. 

    

Nej. Det är ingen som behöver DEN "hjälpen". Inte ens en nybörjare. En utvald vågar/kan inte ens vara delaktig i sitt skapande utan bänkade en stol och drack kaffe under hela förloppet. Borde fakturereras i efterskott va?

En...fick sin chans och aldrig, aldrig mer. Tack någon för att det vart ödetomt. 

En annan. Glänser runt som om allt är lagligt. Och egen förtjänst. Någon annan har betalat allt. Det har vi papper på. Tänk om de råkade bli...offentliga...oooops. 


Nej tack. Det faller bort regioner. En efter en. Sydost...den kan vi absolut nu. Hatar falskheten. Och naiviteten hos andra. Snälla...folk är inte goda av naturen. De är pengakåta. Och leva i nån drömmig värld som inte finns. Lån heter det. 



 

I min lilla värld av rosor. Den är bra den.


Och vad som händer i skogen...stannar i skogen. 

 


- Det var en gång...- 

 


Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2022 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards