Alla inlägg under december 2022

Av csa - 23 december 2022 11:25

 

Det blir en annorlunda jul i år.

  

Ibland skulle man behöva prata med nån som inte har som avsikt för att skvallra i ämnet.

Den personen finns inte, i ämnet.

Alla göder sig på andras olyckor.


- Ring mig när rättvisa existerar -

 

Av csa - 21 december 2022 12:00
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av csa - 20 december 2022 22:15

Det blev ett hastigt jul"lov" för mig.

Chefen ansåg att jag inte skulle jobba imorgon.


Så. Efter jobbet blev det vila för att orka hålla sig vaken till dagens to-do.


 

Hej Köpings lasarett.


Dags för bukröntgen. Dags för illamående...


Själva röntgen gick bra. Men jag svalde, höll andan plikttroget, svalde och försökte tänka mig till en annan planet... Det var gulliga sköterskor. De gjorde sitt bästa med att hålla mig på bra humör.

De gav mig fina juldekorationer.


 

Christmas-pyntad och klar.


Bara att vänta på svar...och sen slå sig blodig för fortsatt hjälp. Orkar inte ens tänka på det just nu... Är bara trött och matt. Och hungrig.


Imorgon är en värre dag att vänta... Kan få den mest stabila mage att balla ur...


- Om det finns en Gud...vem fan tror på den orättvisa hittepåfiguren?-

 

Av csa - 6 december 2022 23:18

Mer på pricken får man leta efter.

Kom inte igång idag. Flertalet delar i kroppen har lagt av.
Ny erfarenhet. Utan att fått något tillbaka. Händerna. Värker med stort V. Tummarna fungerar inte. Handlederna likaså.
Fan.

Dags att försöka sova.

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2022 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards