Alla inlägg under januari 2023

Av csa - 6 januari 2023 00:34

Har inte summerat julen.

Den va bra. Alla under samma tak. One big happy family.   #sammanfattat 


Varit ledig förbannat mycket. Och så jobbat 2-3/1. Sen fick det vara nog för ett tag igen.

Inte för att det på nåt vis inte var lite skönt att få vara till nytta. Men...nej...det finns annat som gör att jag borde vara ifred nu. Väldigt mycket annat. 


Chrille. Alltså den där... Nu är han inne i sin matmyskoperiod igen. Han ska bara äta utomhus. Det är rakt inte ett dugg skönt utomhus nu.    Man märker att det ligger annat bakom än hans far. 

Hans far...aptitlöshet kommer aldrig infinna sig där. 


Igår skulle vi åkt och hämtat hem Hannah från Motala. Det var typ omöjligt på alla tänkbara vis. 30cm snö dumpades där hon var redan på eftermiddagen.

Sen på natten skulle Ida köra hem från jobbet i skiten också. Kan säga att jag andades knappt på en timme, tills hon klev in genom dörren.


Denna jävla årstid.


JVM tar slut om nån timme. Sverige var ju nästan vaket i bronsmatchen. Synd de inte hade det drivet under övriga turningen. Då hade de nog inte spelat om brons...och "vunnit" dumboplatsen 4. Nåja.


SDF-SM började idag. Komedilaget (inte bästa distrikslaget) vann över ett mkt urselt motstånd från Örebro. Jag är helt övertygad om att mottot är att inte vinna. 

Hoppas Rönnbymuppen kliar sig överallt när deras "kända" namn inte uttalades rätt en endaste gång under matchen.   Lokal kändisskap blev liksom så bevisat att han lär grina illa enda in i själen. Vilken idiot. 

Glad dottern inte är med. Jag hade skämts. Och antaligen blivit tvungen att sno en tröja från Norrbotten eller nåt. 


Det är mer än dags att sova. Vilket passar mig bra. Har inte ens lust med annat än sova mig genom några månader nu.

Har ännu mer inte lust att dela med mig av allt saftigt jag vet.

Orkar inte läsa andras inlägg som skulle kunna vara mitt eget... 


- F.O - 

 



Av csa - 6 januari 2023 00:29
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2023 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards