Alla inlägg under juni 2023

Av csa - 8 juni 2023 23:00

Hur sammanfattar man denna dag?

Jag provar med typ...många bilder.


   


Arla morgon kan man kalla det. Närmare bestämt kl 05:00. Mot champagnfrulle MT.


                        

    

 

 

  

               

 

       

       

   

     

 

Vet inte annars hur man sammanfattar en sån här dag.

Men jag tror hon blev nöjd.


Nu försvann livet i skolan och den "tryggheten". Plötsligen ska man vara vuxen och veta vad man vill göra i resten av sitt liv. Det vet man ju inte. Men hon har en plan. Och ett tag framåt ser den ut som:

Hitachijobb. Och säkerligen en hel del träningar...


- Världens bästa Ida. På alla vis -


Av csa - 7 juni 2023 23:30

  

Nu är det nära. Jättenära.


Det sista är nog inhandlat. Det sista är nog inslaget.


Men för att inte glömma bort att vi har en till dotter som faktiskt gjorde sin sista dag i 1a ring idag så fick hon välja hur hon ville "fira" sin dag.

Hon valde Mocca Deli.

 

Den funkade.


 

Inte i tiden att gilla att bli fotad. Men. Se jag har ff lagligt förmyndarskapet över denna så... Bild. Gjord.


Sen blev det björkning, ballongblåsning, bygga bord, hämta bord, stolar hit och stolar dit... Och inte fan vet jag om allt är som det ska inför morgondagen. DOCK. Jävligt irriterande med denna blåst som gör att jag inte tänker jaga serpentiner och ballonger hela natten, gör att de får komma upp imorgon istället.

Vilket jag inte gillar alls. Jag vill ha så mkt som möjligt på plats. NU. Igår hellre. Förra veckan helst.


Men. Men.

Nu hänger det iaf en vimpel där den ska. Gonatt. Imorgon snart här...andas...


  

- Nu är det nära. -

 

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2023 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards