Alla inlägg under juni 2014

Av csa - 29 juni 2014 23:50

Vädret kunde varit bättre... Men sällskapet övervägde allt å lite till!!!
Skulle gått igenom alla bilder...men det blev ingen tid för det tyvärr.
Får hast-ladda ur dem imorgon efter jobbet. För sen måste det knäppas ännu flera imorgon!!! Sötchock kommer det bli.

Dags att slå igen de gröngula nu.
Vi lämnade Furuvik kl 11 och har sen dess åkt hem, städat ur vagnen inkl tömt den och hängt/skakat/torkat allt från kläder till markis, hundar och stolar (dyngsurt.se), fått gräset klippt innan himlens portar inte bara öppnade sig...jag tror de rasat ner totalt!! Ojoj...tuuuuur man hann få allt torrt och på rätt plats innan de drag igång!!

Härlig, minnesvärd helg på alla vis! Tack familjen Ojala. Detta gör vi om strax <3

Och så jäspar vi nu då...
Goooonatt!!!

...eller skrattar han åt allt roligt vi haft i helgen?
Vem vet vad Bosse tänker.

<3 <3 <3

Av csa - 26 juni 2014 23:36

Som tidigare skrivet...de va inte mkt till styrfart på mej idag inte.

Kom mej inte ens framför datorn för att kolla alla bilderna...

Men.

Det vart ju sol. Jag frös. Sol+Frys=Lägga sig i solstolen!!!  

Det blev ju t o m så varmt så jag hoppade i shorts. Sköööönt!!! Älskade sol och värme. Det är bara att stanna kvar nu. Ingen vill bli av med er!!! 


 

När solen kommer fram är man tvungen att ta hand om den!!!

#stinarule33


Och det blev en stund av omhändertagande det...typ TIMMAR!  

Sov som ett litet barn. Sååå gott där i lä i solen.

Och. Det syns nu iaf vad jag gjort idag!!  

Hela Biggis stirrade på mej. Och guuud så bleka alla var där inne. Mooohahahah!!!


Som sagt. När sambon kom hem så blev det Biggis-handlande.

Så nu är kylen fylld. Så när som allt packat. Sista kom-ihåget nerskrivet på lappar. Dags att komma sig på rull igen!!!   Pärlan är redo!!

T o m katten har varit där inne idag och kikat läget. Hon ska dock INTE med på nån husvagnstripp. De kan hon fetglömma!!


 

Skum himmel de var i Köping...spoooky...


Yes. Har hunnit kika på det kameran skapat.

De är ju bra!!! Jättebra för att vara mig, bakom. Ok. Jag har typ allt på auto, så mer finns nog allt att ge...men här kommer ett prövogäng. #nofilter #baraliteförminskade


 

Tessi-Tok! Våran långbenta pälslösa gooooding <3

(Bild tagen på ca 5 meters avstånd)


 

Fokuserade faktiskt på den närmsta blomman. Och den blev ju skarpast!! Owaooo!!!


 

Bild tagen på ca 300 meters avstånd. Beskuren.

3 elaka "strutsar" jagar en stackars räv över åkern...


 

Min prinsessa


Nu ska denna stopplykta ta och bädda ner sig så jag orkar upp till jobbet imorgon.

Glädjande nog så har jag iiiiinga problem med att somna in längre. Peppar, Peppar. Lägger huvudet på kudden och slockar som ett ljus!!


Nästan nära soff-sovning nu...  


...och sådan matte, sådan hund... Hoffa hälsar också gonatt!

 

#JÄÄÄÄSP!!!



Av csa - 26 juni 2014 10:13

Bara att inse att idag är det inge fart på varken lust eller ork.
Har sovit gott (tror jag) men är bara såååå trött...
Vovvarna busar. Batterierna borde ebba ut strax. Då blir det sova. En lång stund...

Sitter just och ser, och funderar över, varför vi har bäcken full i folk?
Varför vill man kliva ner i den? Mäter de nåt? Funderingar på att stärka trumman under vägen? DET vore inte helt fel dock! Men de går ju i den..bortåt?
Skulle aldrig drömma om att ens låta hundarna blöta tassarna i den... Isch!!!!

Tar en kaffe till och kanske kolla vad kameran skapat?
Så får de bli. Kanske vaknar någon lust till nåt sen...jäääsp...

Av csa - 25 juni 2014 23:38

Mycket trevlig kväll!!
Men sååå mätt...

Har just bokat en veckas camping framöver. Hoppas det blir bra väder då!!!
Vid havet. Barnen tänker BAD!!! Jag kan säkert doppa mig jag med...men ser mer fram emot shopping. Sambon har helt andra planer han. Hehe!!!
Kul att ha lite planerat och spikat iaf!!!

Men ännu är det en bit dit.
Men redan imorgon blir det att börja packa vagnen, handla och styra runt inför helgen som kommer!! Längtar!!!
Just nu ser det iaf ut som uppehåll. Det måste bara bli så. Please!!!

Av csa - 25 juni 2014 14:03

Va länge sedan jag skratta så mycket på jobbet som idag. Magträning delux.
Herregud vilken liga!!!
Och allt började efter 30 sek...bara jag kom med en banan i näven. Rune...
Åsa sa att han är typ 300 ggr lyckligare och hela packet ler och njuter sen jag kom "in i deras liv". DET värmer!!!!
Igår hade de plockat och fixat...och idag presenterade det en dataplats som "Stinas Plats". Gullisar!!!!
Sen att tokkarl rev ner en av mina fetaste pärmar i golvet...så papprena bokstavligen fladdra omkring...tar jag som att han vill att jag ska stanna lite extra länge ;-)

Jag gillar verkligen detta fixande!!!! Det passar mig som handen i handsken!!

Kom hem å hann byta om (shorts)...för att inse att någon bokstavligen snodde vädret av mig!!?

Promenadväder i alla väder men...inte i shorts kanske ;-)

Tog mig en kaffe och läst lite post.
Och nu har vädret kommit åter!!

Time to move the ass!!

Om några timmar blir det myyyys och gott med några av mina finaste jobbisar!!! <3

Ännu en bra dag att lägga på minnet!

Av csa - 24 juni 2014 23:37

Hm...den här dagen blev inte som den skulle.
Dock sovit gott en bra stund.
Och ännu bättre är väl att jag är helt redo för mera sömn!!!

Att försöka aktivera en gps är uttröttande tydligen.
Och jag ger mig fn på att jag gjort om hela världen under mina knapptryckningar.

Iofs bra.
Då får alla veta hur det känns att va Jag :)

Visste väl att jag en dag skulle lyckas forma världen efter mitt tycke!! :-P

Av csa - 24 juni 2014 09:39

Detta blev knas.
Igårkväll var den ena hängig. Den andra hyperförkyld.
Idag har den första feber o den andra pigg.
De svänger fort?

Av csa - 24 juni 2014 00:00

Braaaa måndag!!!!
Lite småknas med flexen bara...men nu tror jag den gett sig från att skjuta i höjden.
Konstigt vore ju...eftersom jag typ aldrig är där...att den ska öka?
Har redan mer än nog.

Se så fina blommor mina godingar fixat till sin mamma.

Bröllopsbukettämne. ;-)

Sen blev det trevligt besök... Och tummar hålles!!!

Och vips stack sambon till stan efter reklamen gåtts igenom. MIN, sen länge, utkollade kompis - på Rea! Jatack!!!
Uppföljaren är typ en kvart borta. Men...varför ska Jag ha en Corvette när det bara är 110-vägar i länet?
Exakt. Detta är mer än nog klur för mej. Misstänker jag.

Sambon är också lite bröllopsämne i... ;-)

Imorgon ska vi leka ihop!!!
Ja...kameran å jag. #carolatroingetannat #skafotadigdygnetruntsnart :-P

På onsdag blir det kuuuul!!! Bästa tjejligan har date <3 Måtte Ejlert kunna!!!!!

Tänkte även börja tvätta/packa lite i lugn o ro imorgon.
Samt ge mig in i teknikens värld. Jösses!! Fast...jag kan nog lite mer än den som hjälpen behöver såå... Jag ska prova leka hacker!!

Denna vecka är proppad!!!
Behöver till brä'gårn också...
Men jag är såå glad efter första dagen....va kan försämras?
#utmanarödet

Gonatt från tröttmössan i gott sällskap!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards