Alla inlägg den 1 juli 2018

Av csa - 1 juli 2018 17:27

¨¨...det kommer framöver bli luddiga inlägg...det är lite så jag lever...¨¨ #huvudnot 


Äntligen ny router.

Men sen är det inte mycket mera äntligen att skryta med härifrån...

Minnas tillbaka allt som hänt sen jag "gav upp" här...det går nog inte.

Vet inte ens om jag vill minnas?! Axplock: CT, audionombesök, bråk och stök och stackars satar. 


Livet är inte riktigt blankpolerat och vackert just nu.

Det finns det flera som ska ha "tack" för. Men...energitjuvar har väl redan tagit sin del av kakan???

Det kan hända att jag en vacker dag orkar med det också...


Men nu är jag hemma på heltid sen i onsdags. Sen får vi se... 


Det fina i allt är väl iaf att familjen mår bra. Katten vet jag dock inte vad jag ska tro om. Magkänslan säger en sak... En nybadad vovve på golvet. Alla 23 pälsstråna är nu vältvättade. Tacksamt att slippa bli grå om fingrarna när vi har våra "klia-jättelänge-matte"-stunder på dagarna. LyckoNallen gör själ för sitt namn. Han är go han. 


Annars har jag idag förärats med en brinnande huvudvärk. Soligt och vackert ute, när man tittar ut genom fönstret alltså. Live är det fan storm och min nacke och huvudet mår som inte bra av sånt. Tigerbalsamet gick varmt häromkvällen och det kändes faktiskt nästan okej att vakna och gå upp dagen därpå. 


Tänkte ta mig en dusch och åka på bio med sambon ikvällen. Men eftersom jag är 5a på duschen så misstänker jag ju hur den planen kommer sluta...


Ångrar mig sjukt mycket att jag inte skrivit ner vad som varit senaste tiden. Detta är ju mitt minne. 

Bättra mig på den punkten!!!! 


Snart semester och jag känner mig helt tom inför den vetskapen. Vad är det som felar när man inte ens ser fram emot en semester?? 


Jag har sett de flesta VM-matcherna i fotboll också. Bara det är ju ett orosmoln. 


Dagen har spenderats med bok, fixat lite dammreducering, smart-skaftet i byggnationer, sova...och näsblod. Allt i den nivån jag orkar med dem. Förutom näsblodet då. Det bara kom. 


Värk, på riktigt. Inte nå banalt som ont i knät, sovit lite dåligt inatt, hunden åt inte upp frukosten, det är slut på mjölk och jag har skoskav. Jag skulle älska att bryta ett lårben. Det är gjort och går över.


Nej...dags att röra på nån arm, sträcka ut en rygg, sova en liten stund igen.


...what a wonderful world...

 

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2018 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards