Direktlänk till inlägg 14 april 2021

Onsdag

Av csa - 14 april 2021 20:05

Sitter och funderar på om detta...


 

Någon som vet vad detta ska va bra för?


Kan säga att jag fällde ju inte ens massa träd för att få en utsikt...på detta!! Fult som fan, på ren svenska. Om det är ett jakttorn skulle jag vilja veta om det liksom. Och är det typ för att skåda fåglar (hur kan man vara lagd åt sånt håll ens??  ) så kan jag lova att första kikaren/kameran som ens riktas åt mitt håll...ska de få se något de sent kommer glömma.   


Vedhögen är nu iaf ett minne blott. T o m "motivationspinnen" är borta. 


 
Det andra som syns i bakgrunden är inte ved. För den som undrar...

 


Dagen har flutit på i en hiskelig fart. Varit solo i ett par veckor nu. Men kommit på att högtalaren och jag blivit sams, så ni kan ju gissa vem som poppar så det skallrar!!! Och det hjälper faktiskt. Men saknar ju såklart ff min kollega...


Arbetsdagen slutade tyvärr med att råka få kontakt med människan ingen orkar med. Så imorgon ska man väl ha ett hvete med den där innan poletten trillar ner. Inte för att jag tror att det varken finns nån polett som kan ramla ner eller om det ens finns något att den ska kunna ramla ner i...men ja. Jag kommer vara syrlig.


Dags att ta en varm dusch och äta middag. Har varit duktig och gjort min kalkyl och den gick ihop. Har vilat tassen men inte ringt läkaren än. Hannah har startat sin kurs och första dagen verkar ha gått bra. 


Saknar att ut och gå. Det är sjukt länge sedan jag fixade det nu... Men jag vet inte hur jag ska lyckas få till det när muppbenet inte är glatt och det friska benets fot sväller och värker...   Kan man buda på en rullstol någonstans så man kan få se sig om utomhus utan att gå???


- Another day in paradise. - 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av csa - Söndag 18 feb 22:17

Om man bara kunde få bryta benen. Vilken befrielse. Det syns. Om man bara kunde få slippa ifrån... Alla diskbråcken i nacken. Sviterna efter cancern. Gallproblem. Magmunsbråcket. Magsår och inflammationer. Tarmfickor. Rörelseproblem...

Av csa - Tisdag 16 jan 22:25


Eller vad man ska kalla det jag gjort idag?! En del av mitt nya jobb, var det iaf. Som SKA bli bra för mig. Det smakade iaf bra. Jag hade kul, bra energi, i huvudet, för att ta 2 km fyss, nöjd-känslan infann sig ikväll. Jag fick ett nytt eget kon...

Av csa - 31 december 2023 00:15


 

Av csa - 27 december 2023 23:00

"Vilken otur du har..." Är bannemej den värsta kommentaren jag fått och får. Otur har man om man snubblar och stukar lilltån. Tappar bort en strumpa eller liknande. Det jag har är nåt annat. Förbannelse mer likt.   Jag har tappat räkningen, i...

Av csa - 25 december 2023 22:45

    Den kom i år igen. Tänka sig. Fort gick det också. Bara snön ramlade ner... Men julen har varit jättebra! Förutom att H haft hög feber och varit som en trasdocka... Men har vi någonsin haft en jul när alla varit friska? Tror inte det.  ...

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2021 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards