Direktlänk till inlägg 25 november 2022

Vad önskar du dig?

Av csa - 25 november 2022 13:55

Alltså...det är ju inte mycket som skulle sitta mer fint än...


   


För att detta läget vi lever i nu...det är ju fan diagnos på det. Om alla ska vara ärliga innerst inne. Eller nej..inte alla. De finns avarter.

De som inte behöver skrapa fram en bil kl halv6-6 varje vardagsmorgon, åka i mörker, komma hem i mörker, eller ens vara ute om dagarna, eller köper sig biljetter till liknande paradis som på bilderna...de förstår jag älskar vintern. Morons...


Det är ju bara så kul att dessa ääääälskar vintern. Men de är fan inte ute och njuter av skiten.

Vi, normala, som älskar sommar. Vi nyttjar vår tid. Vi vill inte ens vara inomhus. Vi njuter av värmen, ljuset, äter/sover/mår ute. Man slapparn av och får livslust. 

Alla som älskar vintern framhäver mest hur mysigt det är - Att sitta inne. Med ljus tända och kaminen som värmer. Möjligen vistas ute när det är soligt och inte såå kallt.

Alltså...ja...man behöver inte ens skriva hur efterblivet det är.


Men så länge folk ska försöka tala om för mig hur underbart det är. Lika länge kommer jag kräkas (gärna live) på dem över att de unnar mig allt ont och besvärligt det ger mig.   Tack för den! Verkligen! Jag, som är så snäll, hoppas ni får värmeslag, soleksem och andra ondor när MIN tid kommer. Svett som stinker och gör alla sommarhalvårsdagar till rena skära plågor för er. Det unnar jag er!! Från hela stenhjärtat och vidare.  


Det påstås ju att jorden blir bara varmare och varmare. Jag ääääääälskar det!!!! Och det bevisar ju att t o m jorden håller med mig.


Nej. Nu har jag inte tid för detta mera. Jag har semester och ska minsann packa lite. De ni!


- Unna mig. Fan va jag ska unna mig. - 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av csa - Söndag 18 feb 22:17

Om man bara kunde få bryta benen. Vilken befrielse. Det syns. Om man bara kunde få slippa ifrån... Alla diskbråcken i nacken. Sviterna efter cancern. Gallproblem. Magmunsbråcket. Magsår och inflammationer. Tarmfickor. Rörelseproblem...

Av csa - Tisdag 16 jan 22:25


Eller vad man ska kalla det jag gjort idag?! En del av mitt nya jobb, var det iaf. Som SKA bli bra för mig. Det smakade iaf bra. Jag hade kul, bra energi, i huvudet, för att ta 2 km fyss, nöjd-känslan infann sig ikväll. Jag fick ett nytt eget kon...

Av csa - 31 december 2023 00:15


 

Av csa - 27 december 2023 23:00

"Vilken otur du har..." Är bannemej den värsta kommentaren jag fått och får. Otur har man om man snubblar och stukar lilltån. Tappar bort en strumpa eller liknande. Det jag har är nåt annat. Förbannelse mer likt.   Jag har tappat räkningen, i...

Av csa - 25 december 2023 22:45

    Den kom i år igen. Tänka sig. Fort gick det också. Bara snön ramlade ner... Men julen har varit jättebra! Förutom att H haft hög feber och varit som en trasdocka... Men har vi någonsin haft en jul när alla varit friska? Tror inte det.  ...

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2022 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards