Alla inlägg den 29 maj 2023

Av csa - 29 maj 2023 20:03

En helg som varit till 76% skittrevlig.

Varit på Street Food Festival och så avslutade det med hotellmysigt. Steam har jag inte provat så det var väl dags nu!?


           


Det var verkligen fint. Älskar detaljerna överallt. Och personalen ska ha stor cred för sitt jobb. Maten superb. Ja...ingenting att klaga på där!!


Sen att man blev sjuk när man kom hem...är ju inget jag kan klandra dem för. det har väl sina andra orsaker...enligt senaste 1177 meddelandet. Ja...jag kör strutsmetoden där än så länge (igen). För den metoden är jag svinbra på. 


 

Överlev gärna lilla vän!


Vi har hunnit lite hemma också. Innan vi drog iväg. Så nu är det bara att hoppas allt planterat överlever. Mest spänd på majsen som nyss landade i jorden. Överlever de så är det ett mirakel.


Hundarna mår efter omständigheterna bra. Bara vi kom hem så äter Chrille med god aptiti. Han är ju bara så knasig den där...  


 


Jaha...då hände det då. Nyss faktiskt. 

För första gången på 14 år så har jag sökt nytt jobb. Den såg de inte komma... 

Nu är tjänsten ju skapt för en person som "ska ha" den, men jag tror jag just skapade korsdrag i sökningshögen.  Tänk om man fick vara en liten fluga på en vägg i Strömsholmstrakten nu. Hehe...


För övrigt så flexade jag ut idag pga måendet. Sliten...trött...maghelvete!!! Så less på den att jag kunde avvara den på alla vis. Det funkar dock inte sägs det.

Måste ta och logga in på 1177 och kolla vad cykelreparatörernas senaste genialiska idé är i den frågan. Antaligen ingen alls. Än. Då måste de ju jobba...


En sak blev jag faktiskt ledsen över. Det var att hälsan fick stå ivägen för när jag skulle få kolla på Idas comeback i plastbollande. Sura/Rönny/Skälby fick möta Islands landslag. Det låter större än det var... Men det stora, riktiga, var ju att hon fick spela!!!


 

Mitt i smeten ska stjärnan vara 


Nåväl. Det var inte sista matchen. Det är nu det liksom börjar. På nytt. Älskade unge.. Som snart tar studenten. WTF händer???? 


- Hade väl inget mer att avslöja idag då...-

 

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2023 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards